مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت:

آمادگی سازمان منطقه آزاد اروند جهت ارتقاء زیرساخت‌های مرز بین‌المللی شلمچه

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از آمادگی سازمان متبوع خود جهت ارتقاء زیرساخت‌های مرز بین‌المللی شلمچه ایران و عراق با هدف تسهیل در تردد زوار به‌ویژه در موسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، محمدرضا اسکندری در نخستین نشست مشترک مقامات ارشد ایرانی و عراقی مسئول که در گذرگاه مرز بین‌المللی شلمچه برگزار شد، اظهار داشت: مفتخر هستم که امسال به‌واسطه مسئولیت در منطقه، عهده‌دار نوکری و خدمات‌رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین‌(ع) باشم؛ به‎‌عنوان سرباز جمهوری اسلامی ایران در این منطقه هرگونه خدمتی که نیاز باشد و در حیطه توان و اختیارات باشد برای تسهیل در تردد زوار انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به‌ آمادگی سازمان منطقه آزاد اروند برای خدمات‌رسانی در امتداد محور تردد زوار به مرز بین‌المللی شلمچه، افزود: چنانچه برادران عراقی ‌ما نیز درخواست مساعدتی در مرز شلمچه عراق داشته باشند نیز ما آماده همکاری هستیم.

اسکندری با اشاره به پیگیری‌های محوری آیت‌الله موسوی‌فرد نماینده‌ ولی‌فقیه در خوزستان برای تسهیل هرچه بیشتر در امور تردد زوار، عنوان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند با امکاناتی و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد، حوزه‌های مختلف نظیر خدمات فنی و پشتیبانی را پوشش خواهد داد. البته دستگاه‌های اجرایی مستقر در منطقه نیز در این رابطه وظیفه دارند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پایان با اشاره به تمهیدات انجام شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم امسال زوار ایرانی و خارجی متردد از مرز‌ بین‌المللی شلمچه به‌ویژه در موسم زیارت اربعین حسینی با مشکل و کمبودی در تردد مواجه نشوند.