در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با قائم‌مقام مدیرعامل هواپیمایی تابان عنوان شد:

ارتقا تعداد خطوط پروازی، از اولویت‌های سیاستگذاری قشم در حوزه گردشگری

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ارتقاء تعداد خطوط پروازی به مراکز استان‌ها، یکی از اولویت‌های سیاست‌گذاری‌های سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه گردشگری است.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی در دیدار با قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت هواپیمایی تابان اظهار داشت: لازمه توسعه گردشگری، گسترش خدمات در حوزه حمل‌ونقل است و با توجه به این‌که یکی از اصلی‌ترین مبادی ورودی به جزیره قشم، راه هوایی است، امیدواریم با همکاری هواپیمایی تابان، تعداد خطوط پروازی را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: با ورود به نیمه‌دوم سال و آب‌وهوای مساعد جزیره قشم، درخواست برای برقراری خطوط پروازی به مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ کشور افزایش یافته است که ضمن کمک به ارتقاء گردشگری، زمینه را برای افزایش میل به سرمایه‌گذاری در این صنعت افزایش می‌دهد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با اشاره به این‌که سرمایه‌گذاری در زمینه ساخت هتل‌های ۵ستاره، یکی از پربازده‌ترین بسته‌های سرمایه‌گذاری پیشنهادی در منطقه آزاد قشم است، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری جزیره قشم و به‌ویژه در بحث اماکن اقامتی، از ثبات بالایی برخوردار است.

همچنین، بهنام عبداله‌پور قائم‌مقام مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابان در این نشست ضمن تاکید بر افزایش تعداد خطوط پروازی در مسیرهای مشهد-‌قشم، تهران-‌قشم و بلعکس تا یک‌ماه و نیم آینده، اظهار داشت: جاذبه‌های ارزشمند  قشم درحال معرفی و شناخت بهتر در سطح کشور است و این شرکت هواپیمایی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه هتلینگ جزیره و همچنین ساخت شهرک‌های تفریحی، توریستی و آموزشی است.

گفتنی است، افشار فتح‌الهی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بهنام عبداله‌پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل مرکز آموزش هوانوردی افق تابان پدیدار و قائم‌مقام مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابان و حامد عبداله‌پور معاون مدیرعامل هواپیمایی تابان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.