مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس اظهار داشت:

ارس؛ پیشتاز تحقق شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: ارس امروز با داشتن زیرساخت‌های آماده سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه صنعت، تولید‌، اشتغال‌زایی و اقتصاد دانش‌بنیان می‌تواند در تحقق شعار سال‌1401 پیشرو باشد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، محسن نریمان با انتشار پیامی ضمن تبریک سال نو و عید نوروز به مقام معظم رهبری، دولت محترم و مردم شریف ایران بیان داشت: در سال‌۱۴۰۱ ارس به عنوان یکی از جبهه‌های جهاد اقتصادی ایران تلاش خواهد کرد تحقق واقعی شعار سال ابلاغی رهبر معظم انقلاب را با تلاش‌های مجاهدانه فعالین اقتصادی خود، مدیران، مسئولین و کارمندان منطقه آزاد ارس پیگیری کند.

وی افزود: منطقه آزاد ارس امروز به پشتوانه زیرساخت‌های آماده سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در عرصه اقتصاد دانش‌بنیان می‌تواند اضلاع مثلث توسعه دانش‌بنیان که همان صنعت، دانشگاه و محیط اقتصادی حامی خلاقیت است را به خوبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و جوانان خوش‌فکر ایرانی مهیا کند و در تحقق شعار سال، پیش‌آهنگ مناطق آزاد کشور باشد.

نریمان در ادامه با اشاره به اینکه مرکز رشد ارس سال گذشته با پذیرش ۸۹شرکت دانش‌بنیان، فناور و صنایع خلاق به عنوان واحد برتر مراکز رشد استان انتخاب شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت شرکت‌های دانش‌بنیان در چرخه تولید و اقتصاد کشور، تلاش خواهیم کرد تا در سال‌۱۴۰۱ نیز با تخصیص بیشترین حمایت‌های ساختاری و توسعه این شرکت‌ها، این مرکز یکی از محورهای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان در ارس و استان باشد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پایان خاطرنشان کرد: در سال پیش روی و در بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ارس مولفه‌های دانش‌بنیان بودن محصول و اشتغال‌آفرین بودن آن ملاک اصلی بررسی طرح‌ها خواهد بود.