مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری اروند اظهار کرد:

اروند مال، بزرگترین مرکز تجاری، تفریحی و فرهنگی منطقه آزاد اروند

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری اروند از ساخت بزرگترین مرکز تجاری، تفریحی و فرهنگی در منطقه آزاد اروند، خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، کمال رضایی با اشاره به اینکه این مرکز تجاری در مجاورت کنزالمال ساخته خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه سازه کنزالمال موقت بوده و استحکام لازم را ندارد، مرکز تجاری «اروند مال: با استاندارهای لازم ظرف مدت ۴۸ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۷۲۸۸مترمربع با زیر بنای ساخت ۷۳۶۶۳مترمربع در ۳طبقه تجاری شامل ۲۹۵واحدهای تجاری، ۸واحد اداری، ۴فضای ورزشی، ۲رستوران و فود کورت، یک شهربازی، ۳سالن سینما و ۲تالار و ۵طبقه پارکینگ با مشارکت بخش خصوصی و شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند، با میزان ۵۶۰۰میلیارد ریال سرمایه در گردش ساخته خواهد شد.

مدیر شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری اروند مدت زمان فرآیند ساخت این مجتمع را ۴۸ماه عنوان کرد و اظهار داشت: فرآیند ساخت اروند مال با صدور پروانه در شهریورماه‌۱۳۹۹ شروع شده و با تجهیز کارگاه صورت پذیرفته در مدت زمان ۴۸ماه به طول خواهد انجامید.

رضایی طراحی این مجتمع را منحصربه‌فرد دانست و گفت: اروند مال با موقعیت مکانی عالی از نظر دسترسی به دو شهر آبادان و خرمشهر و با توجه به پارکینگ بزرگ طبقاتی مسقف و روباز با حجم حدودا ۱۰۰۰خودرو، محلی مناسب جهت بازدید همشهریان و هم استانی‌ها خواهد بود.

وی درخصوص میزان اشتغال‌زایی این مجتمع پس اتمام مراحل ساخت، توضیح داد: در دوره بهره‌برداری به نسبت فضاهای تجاری و خدماتی برای حدود ۹۷۰نفر در فروشگاه‌ها و مراکز خرید، ۱۰۰نفر نیروی خدماتی و ۲۰نفر پرسنل تاسیساتی ایجاد شغل مستقیم می‌نماید و روزانه می‌تواند پذیرای جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰۰نفر باشد.

مدیر شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری اروند رضایی اذعان داشت: در بخش فرهنگی این مجتمع، تعداد سه سالن سینما با ظرفیت حدود ۱۵۰نفر بازدیدکننده، یک فضای مناسب شهربازی و نیز یک مرکز آموزشی و مهد کودک جهت رفاه حال بازدیدکنندگان، در نظر گرفته شده است.