با حضور مشاور رئيس‌جمهور انجام شد:

افتتاح ۲هتل در منطقه آزاد قشم

2هتل با سرمایه‌گذاری بخشی خصوصی توسط حجت‌الله عبدالملکی مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی در قشم افتتاح شد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این آیین اظهار کرد: هتل چهار ستاره دُریتا شامل ۶۲اتاق با ۱۴۰تخت و ۱۲۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، یکی از مجموعه‌هایی است که هم‌اکنون آماده پذیرش مهمانان نوروزی می‌باشد.

افشار فتح‌الهی ادامه داد: هتل الیت نیز شامل ۱۲سوئیت با ۴۲تخت و ۳۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، یکی دیگر از مجموعه‌هایی است که با این افتتاحیه، آماده پذیرایی از گردشگران است.

بنا بر این گزارش، جزیره قشم هم‌اکنون دارای ۵۵هتل، ۱۴هتل آپارتمان، ۱۱مهمانپذیر و ۹۰خانه بوم‌گردی می‌باشد که این اماکن اقامتی در مجموع با ۱۲هزار تخت به گردشگران خدمات ارائه می‌دهند و با افتتاح این پروژه‌ها، ۱۸۲تخت به تعداد اضافه می‌شود.

گفتنی است، با توجه به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های بی‌نظیر جزیره جهانی قشم در حوزه گردشگری اقدامات زیادی به منظور ارتقای زیرساخت‌های این صنعت پردرآمد و پاکیزه با همت و همدلی دستگاه‌های اجرایی و جامعه محلی در دست اجرا است.