به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد:

افتتاح ۳۶پروژه عمرانی، تولیدی و گردشگری در منطقه آزاد قشم

سخنگوی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، 36پروژه عمرانی، تولیدی و گردشگری با سرمایه‌گذاری 270میلیون یورویی و افزون بر چهار هزار میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد قشم و بخش خصوصی تحت حمایت این سازمان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حسین مرادی افزود: پروژه ذخیره‌سازی نفت و فرآورده‌های نفتی (بانکرینگ) با ۲۷۰میلیون یورو سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از مهم‌ترین پروژه‌های صنعتی است که همزمان با ویژه برنامه‌های دهه فجر در قشم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: ۳۵پروژه دیگری که در ایام دهه مبارک فجر با حضور مسئولان افتتاح می‌شوند نیز در حوزه‌های مختلف عمرانی، تولیدی و گردشگری هستند که فعالیت آنها با چهار هزار و ۱۶میلیارد ریال سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم و بخش خصوصی آغاز می‌گردد.

مرادی افزود: از میان این ۳۵طرح، تعداد ۱۵پروژه در حوزه عمرانی، ۹پروژه در بخش تفریحی و گردشگری و ۱۱پروژه هم در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری شامل شرکت‌های تولیدی است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: پروژه‌های ۳۶گانه دهه فجر امسال موجب ایجاد اشتغال برای ۴۱۸نفر می‌شود که اکثریت آنان را جوانان بومی جزیره قشم تشکیل می‌دهند.

سخنگوی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی و گردشگری و فعالیت سرمایه‌گذاران در این منطقه آزاد، بیانگر حرکت رو به جلو با هدف اجرایی شدن سیاست‌های این سازمان برای تحقق اهداف توسعه فعالیت‌های اقتصاد پایدار در جزیره قشم با نگاه ویژه به اشتغال جوامع محلی است.