مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم اعلام کرد:

افزایش ۴۹درصدی ورود مسافران داخلی و خارجی به جزیره قشم

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم از افزایش تعداد پروازهای این فرودگاه خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، غلامرضا دهقانی‌زاده با اعلام این خبر گفت: با بازگشت شرکت هواپیمایی پارس‌ایر به چرخه پروازی این فرودگاه، تعداد پروازهای هفتگی جزیره به ۵۴مورد رسیده است.

وی ادامه داد: ۴۸مورد از این پروازها در مسیرهای داخلی تهران، اصفهان و برعکس بوده و ۶مورد مربوط به پروازهای خارجی به مقصد دبی می‌باشد.

به گفته دهقانی زاده؛ با توجه به کاهش ناوگان شرکت‌های هواپیمایی، برخی از مسیرهای پروازی قشم کنسل گردیده، ولی با توجه به دستور مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد قشم، پیگیری لازم جهت برقراری پرواز از سوی سایر شرکت‌های هواپیمایی نیز درحال انجام است.

وی اظهار داشت: این مرکز به‌دنبال بازگشت و برقراری پرواز به مقاصد داخلی همچون شیراز، مشهد، کرمانشاه، یزد و شهرهای استان‌های شمالی بوده و در بخش پروازهای خارجی نیز پیگیر برقراری پرواز بین قشم و مسقط است‌‌.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم در پایان از رشد ۸درصدی پروازها و ۴۹درصدی مسافران داخلی و خارجی در پنج‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

گفتنی است، هم‌اکنون شرکت‌های هواپیمایی قشم‌ایر، ایران‌ایر، زاگرس، آتا، چابهار‌ایر و پارس‌ایر تردد مسافران و حمل بار به فرودگاه بین‌المللی قشم را برعهده دارند.