دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی بیان کرد:

اهتمام جهت رفع سریع مشکلات سرمایه‌گذاران در مناطق آزاد

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی، از سرمایه‌گذاران به عنوان فرماندهان اقتصاد مقاومتی در کشور نام برد و گفت: به‌دنبال رفع سریع مشکلات سرمایه‌گذاران در مناطق آزاد کشور هستیم.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، حجت‌الله عبدالملکی در جمع فعالان اقتصادی، سرمایه‌گذاران و اعضای شورای هماهنگی و همکاری اقتصادی مناطق آزاد کشور؛ رکن اصلی اقتصاد مقاومتی را تولید دانست و اظهار داشت: سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان، ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی هستند. ضروری است مشکلات اساسی سرمایه‌گذاران در این مناطق را شناسایی کنیم و با پیگیری‌های مستمر به‌دنبال رفع هرچه سریع‌تر این موانع باشیم.

وی ادامه داد: ضروری است تمام مشوق‌ها و مزیت‌هایی که به موجب قوانین اولیه مناطق آزاد آمده است و توسط قوانین بعدی نقض شده‌اند شناسایی و از طریق مجاری قانونی به این مناطق بازگردانده شود.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی با اشاره به اینکه مناطق آزاد می‌توانند موتور محرک اقتصاد کشور باشند، خاطرنشان کرد: با توجه به همراهی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، باید تلاش کنیم با همکاری هم، مناطق آزاد را به مقاصد اصلی سرمایه‌گذاری تبدیل کنیم و از این ظرفیت برای بهبود شرایط فعلی مناطق آزاد استفاده نماییم.

گفتنی است، در این نشست هر یک از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی مناطق آزاد در خصوص موانع و مشکلات موجود در این مناطق موضوعاتی را مطرح و جهت رفع این موانع پیشنهاداتی ارائه دادند.