در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با قائم‌مقام رئیس سازمان صداوسیما مطرح شد:

ایجاد فضای اقتصادی نوین در بخش ملی و فراملی با راه‌اندازی رادیو قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: قشم پایگاهی برای انعکاس رویدادهای کشور در حوزه خلیج‌فارس است.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی در دیدار با قائم‌مقام رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در امور اقتصادی، با اشاره به جایگاه منطقه‌ای جزیره قشم بیان داشت: جزیره قشم به‌عنوان یک نقطه مرزی در جنوب ایران، ظرفیت مبدل شدن به پایگاهی برای انعکاس رویدادهای کشور در حوزه خلیج‌فارس را دارد.

وی افزود: با راه‌اندازی ایستگاه رادیویی قشم، فضاهای اقتصادی جدیدی در بخش ملی و فراملی این جزیره توسعه می‌یابد‌‌.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از آمادگی سازمان متبوع خود برای همکاری با سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی در زمینه ساخت استودیو و بخش‌های سخت‌افزاری خبر داد و خاطرنشان کرد: ما آماده هرگونه همکاری برای تسریع در روند راه‌اندازی ایستگاه رادیویی قشم هستیم.

در ادامه، قائم‌مقام رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در امور اقتصادی نیز با تاکید بر توان جزیره قشم اظهار داشت: آینده فضای رسانه‌ای قشم روشن است.

رضی ادامه داد: قشم می‌تواند در حوزه اینترنت با محوریت تولیدات مردمی، به همبستگی درونی و جذب مخاطب کمک شایانی کند.

گفتنی است، در این جلسه که عصر امروز چهارشنبه (۲۳شهریورماه‌۱۴۰۱) برگزار شد، رضا علیدادی معاون توسعه فناوری رسانه سازمان صداوسیما، حمیدرضا غیاثوند مدیرکل فرستنده‌های رادیویی سازمان صداوسیما، عادل پیغامی عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان حضور داشتند.