معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در نشست شورایعالی ترافیک مطرح کرد:

برنامه ویژه منطقه آزاد قشم جهت توسعه جاده‌ها و حل مشکلات ترافیکی جزیره

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: خوشبختانه در دوره جدید مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم نگاه ویژه به موضوع توسعه و بهسازی وضعیت جاده‌ها و حل مسائل ترافیکی در جزیره وجود دارد و برای اجرای سریع‌تر آن برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گرفته است.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، محمد قدسی در نشست شورایعالی ترافیک منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها، پروژه‌های زیربنایی جزیره قشم در حوزه‌های عمرانی به‌ویژه راه‌ها، با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: جلوگیری از معضلات ترافیکی در نیمه دوم سال به‌ویژه آمادگی برای ارائه خدمات‌رسانی مناسب در ایام تعطیلات نوروز سال آینده، یکی از موضوعاتی است که از هم‌اکنون نیازمند برنامه‌ریزی و انجام اقدامات زیربنایی است.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به نگاه ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد به اجرای پروژه‌های زیربنایی در سطح جزیره، اظهار داشت: اجرای محور بلوار اصلی طولا به عنوان یکی از مطالبات ساکنان این منطقه، به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

به گفته قدسی؛ همچنین پروژه‌های تعریض جاده ساحل جنوبی و بزرگراه محور لافت به درگهان با سرعت خوبی درحال طراحی و اجرا هستند.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک و با کلنگ‌زنی محور فرودگاه بین‌المللی قشم به درگهان، شاهد تکمیل شریان بزرگراهی در بخش شرقی جزیره خواهیم بود.

قدسی اذعان نمود: موضوع احداث بوستان ترافیک در شهر قشم نیز یکی از موضوعاتی است که در آینده نزدیک مراحل اجرایی آن آغاز خواهد شد.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ابراز امیدواری کرد که شهرداری‌های جزیره قشم با استفاده از امکانات و اختیارات خود با سرعت بیشتری به ارائه خدمات در حوزه‌های شهری و عمرانی به جزیره‌نشینان بپردازند.

براساس این گزارش، نشست شورایعالی ترافیک منطقه آزاد قشم به ریاست معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان و سایر اعضای این شورا در محل مرکز بین‌المللی رشد برگزار شد و موضوعات خرد و کلان ترافیکی به بحث و گفت‌وگو گذاشته شد و موضوعات زیادی به تصویب این شورا رسید.