سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت:

برکت خون شهدا، پاسدار نظام جمهوری اسلامی ایران است

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با با خانواده معزز شهدای حرم گفت: برکت خون شهدا، پاسدار نظام جمهوری اسلامی ایران از آغاز تشکیل تاکنون بوده است.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی عصر امروز (پنج‌شنبه ۷بهمن‌ماه‌۱۴۰۰) در جلسه دیدار با پدران و مادران گرانقدر شهدای غیرتمند مدافع حرم، عنوان داشت: سازمان منطقه آزاد قشم و مردم شریف این منطقه، به میزبانی و حضور شما در این جزیره برخود می‌بالند.

وی ادامه داد: برکت خون شهدا از ابتدای انقلاب تاکنون حافظ و پاسدار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و عرصه شهادت برای طالبان این سعادت، به انتخاب خداوند است که چه کسی را لایق این توفیق بداند‌.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، صدور انقلاب و آرمان‌های نظام به کشورهای مختلف در دهه‌های اخیر را شاهدی بر نتیجه‌بخشی غیرتمندی شهدای کشور دانست و خاطرنشان کرد: امید است که نتیجه این جانفشانی‌ها، اهتزاز پرچم این انقلاب در دستان ولی‌عصر باشد.

گفتنی است، در ادامه نشست، جمعی از پدران و مادران شهدای حرم به ایراد سخنانی از رشادت‌های فرزندان جوانمرد خود پرداختند و در پایان با اهدا لوح تقدیری به سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، از میزبانی شایسته مردم و مسئولان این منطقه تجلیل کردند.