مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مردمی جزیره جهانی قشم «شهریما»

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مردمی جزیره جهانی قشم «شهریما» خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه، رویدادی مردمی و ملی می‌باشد که با حضور فعالان گردشگری، اقتصادی و کنشگران اجتماعی و جامعه محلی برای اهدافی چندگانه طراحی شده است.

وی ادامه داد: از اهداف کلان این نمایشگاه می‌توان به جذب سرمایه، شبکه‌سازی، توانمندسازی، نوآوری اجتماعی و امادگی برای پذیرایی از گردشگران نوروزی اشاره نمود.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ نمایشگاه «شهریما» از ۲۹آبان‌ماه الی ۸آذرماه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و جشنواره استانی تئاتر در قشم برگزار می‌گردد.

فتح‌الهی، تقارن برگزاری این نمایشگاه با آغاز فصل گردشگری در جنوب کشور و همچنین برگزاری مسابقات جام‌جهانی فوتبال از دیگر نکات مثبت این رویداد برشمرد.

وی درخصوص گستره حضور غرفه‌ها در «شهریما» اظهار داشت: صنایع‌دستی و کسب کارهای محلی، تشکل‌های صنفی و مردمی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، استارتاپ‌ها، انتشارات و تولیدات فرهنگی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، غذا و نوشیدنی ازجمله مهم‌ترین غرفه‌های برپا شده در این نمایشگاه خواهند بود.

به گفته رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، موسیقی محلی و آیینی، باززنده‌سازی آیین‌های محلی، کارگاه‌های آموزش تجربی، نمایش خیابانی، پخش زنده مسابقات جام‌جهانی، ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و پروژه‌های مهم پیشرفت محلی نیز از مهم‌ترین رویدادهای این نمایشگاه هستند.