معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

برگزاری وبینار تخصصی بوم‌گردی در منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری کارگاه آنلاین (وبینار) تخصصی بوم‌گردی در اروند خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، قدرت‌اله طمیمیان گفت: کارگاه آنلاین (وبینار) تخصصی بوم‌گردی هر هفته توسط موسسه «سهند اعتماد اروند» و با حضور اساتید مجرب این رشته برای علاقه‌مندان و فعالان عرصه بوم‌گردی در منطقه، در حال برگزاری است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت بوم‌گردی در حوزه گردشگری افزود: برگزاری کارگاه مجازی (وبینار) در شرایط کنونی و با توجه به شیوع کرونا ویروس سبب حضور حداکثری و استقبال شرکت‌کنندگان خواهد شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه در اولین هفته از برگزاری این آموزش‌ها تحت عنوان «آشنایی با ویژگی‌های گردشگری منطقه»، شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان بودیم، تصریح کرد: جهت اطلاع علاقه‌مندان این عرصه، شنبه آینده و در هفته دوم نیز کارگاه آنلاین بوم‌گردی با موضوع «شناخت اقامتگاه‌های بوم‌گردی» توسط «دکتر محسن اکبرپور» فارغ‌التحصیل دکتری مدیریت جهانگردی از دانشگاه تهران، مدرس دانشگاه دولتی یزد و مجری و مدیر اقامتگاه بوم قلعه اریز واقع در شهرستان بافق، از ساعت ١٢ الی ١۵ و ١۶ الی ٢۰ برگزار خواهد شد.