رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت:

بهره‌مندی مردم از خدمات مطلوب‌تر، از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد قشم

تفاهم‌نامه اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب در بافت قدیم شهر قشم فی مابین سازمان منطقه آزاد و شورای شهر و شهرداری قشم به امضاء رسید.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه یاد شده، مشکل آب و فاضلاب بافت قدیم تا پایان سال جاری مرتفع خواهد شد.

افشار فتح‌الهی ادامه داد: ۱۲هزار مشترک از نتایج این تفاهم‌نامه بهره‌مند خواهد گردید و اصلاح و بهسازی شبکه توزیع آب و افزایش کیفیت آب و همچنین ایجاد شبکه فاضلاب در قالب این تفاهم‌نامه انجام می‌شود.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ در فاز اول این پروژه تا چهارماه آینده ۱۸کیلومتر شبکه توزیع آب بهسازی و ۱۶کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب احداث می‌گردد.

وی با تاکید بر ضرورت تعامل و همگرایی بین دستگاه‌های اجرایی جزیره قشم افزود: آسیب انجام نشدن کارها در سال‌های گذشته به دلیل عدم تعامل میان دستگاه‌های اجرایی، مستقیما به مردم قشم وارد شده و ما امروز تلاش داریم با توانی مضاعف این مشکلات را برطرف نماییم.

فتح‌الهی با اشاره به جایگاه و پشتوانه مردمی شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح نمود: تعامل و همگرایی در راستای حل مشکلات مردم را با سایر شوراها و شهرداری توسعه خواهیم داد تا مردم جزیره طعم عمران و آبادانی را بچشند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد قشم در دولت مردمی در شهر قشم به‌ویژه بافت قدیم، ایجاد بستری است تا مردمی که در سال‌های گذشته نادیده گرفته شده‌اند، خدمات بهتری دریافت کنند.

گفتنی است، آیین امضای تفاهم‌نامه اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب در بافت قدیم شهر قشم با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، معاون توسعه مدیریت و معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم و رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار قشم در صحن شورای اسلامی به امضاء رسید.