تأمین کالاهای اساسی موردنیاز مردم در منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب ‌و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: پیگیری‌هایی که به‌اتفاق متولیان بازار در حوزه تأمین کالاهای اساسی داشتیم منتهی به این شد که کالاهای اساسی به میزان موردنیاز مردم در منطقه آزاد اروند وجود داشته باشد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدعلی موسوی در جلسات کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی […]

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب ‌و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: پیگیری‌هایی که به‌اتفاق متولیان بازار در حوزه تأمین کالاهای اساسی داشتیم منتهی به این شد که کالاهای اساسی به میزان موردنیاز مردم در منطقه آزاد اروند وجود داشته باشد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدعلی موسوی در جلسات کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی خرمشهر  و آبادان که امروز در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شدند، افزود: در آبادان و خرمشهر تیمی برای بررسی بخش اداری و مالی اتاق‌های اصناف در نظر گرفته‌شده است.

موسوی با بیان اینکه این کار با هدف رفع مشکلات و افزایش بازدهی کار بود است، گفت: اتحادیه‌ها باید متناسب با جذب بودجه هزینه کنند و این تناسب باید رعایت شده و این موضوع در جلسات اتحادیه‌ها مطرح شود.

وی افزود: از هیات‌ رئیسه جدید اتاق خرمشهر نیز تشکر می‌کنیم، چراکه در مدت حضور خود جلساتی در دستگاه‌های مختلف داشتند و پیگیرهایی را در این مدت انجام دادند.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌ و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از روز گذشته نیز در منطقه آزاد اروند تامین کالای اساسی بهبود پیدا کرد و همکاران ما در دستگاه‌های مختلف تلاش‌های زیادی برای بهبود وضعیت بازار داشتند.

موسوی افزود: کمیته‌ای با حضور نمایندگان اماکن، بسیج، اتاق اصناف، سازمان تعزیرات، سازمان منطقه آزاد اروند و اداره صنعت و معدن تشکیل می‌شود که در آن مسائل مربوط اتحادیه‌ها  به ‌طور دقیق بررسی می‌شود.

وی گفت: گشت‌هایی برای کنترل بهداشتی بازار و فروشندگان مواد خوراکی در نظر گرفته می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌ و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به پرداخت عوارض شهرداری، افزود: مقرر شد تا کسانی که عوارض خود را به سازمان منطقه آزاد اروند پرداخت می‌کنند، این عوارض را به شهرداری پرداخت نکنند و عکس این موضوع نیز صدق می‌کند تا مالیات به دو جا پرداخت نشود.