مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس‌ تصریح کرد:

تامین امنیت کاری پرسنل و فعالین اقتصادی، ملزومات تحقق توسعه متوازن ارس

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، تامین رضایتمندی و آرامش خیال برای فعالین اقتصادی و فراهم‌سازی امنیت کاری پرسنل را لازمه حل مشکلات این منطقه عنوان کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، مجید کیانی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد ارس گفت: تلاش خواهیم کرد فضایی آرام جهت توسعه متوازن و همه‌جانبه در ارس ایجاد شود و لازمه چنین توسعه‌ای این است که فضا را به سمتی ببریم که آرامش خیال فعالین اقتصادی ارس و امنیت کاری پرسنل سازمان فراهم شود.

وی، نقش‌آفرینی در حل چالش‌های پیش‌روی سازمان منطقه آزاد ارس را از کارکردهای مهم مجموعه حراست برشمرد و اظهار کرد: باید طوری برنامه‌ریزی شود تا ریشه‌های تولید فساد را در منطقه قطع و خشک کنیم. در این راستا نیازمند اصلاح برخی ضوابط و انجام اقدامات زیرساختی هستیم‌.

کیانی با اشاره به اینکه به‌دنبال کاهش و حل مشکلات و رونق بیشتر اقتصادی در ارس هستیم، افزود: مشکلاتی که امروز در منطقه آزاد ارس شاهد هستیم، همگی مربوط به چند سال اخیر نیست. بخشی از مشکلات ماهوی و مربوط به کل مناطق آزاد کشور است و بخشی دیگر از مشکلات مختص ارس است که در طول ۱۷سال در منطقه ایجاد شده است و قطعا یک‌شبه قابل‌حل نیست.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پایان ضمن برشمردن انتظارات خود از مجموعه حراست، بر این نکته تاکید کرد که لازم است حراست در اجرای وظایف محوله نقطه اعتماد پرسنل باشد تا با تعامل شایسته، زمینه‌های مدیریت کارآمد فراهم گردد.