مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در همایش نخبگان بسیجی سراسر دانشگاه‌های هرمزگان بیان داشت:

تبدیل جزیره قشم به مرکز تولید قدرت اقتصادی کشور

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در همایش نخبگان بسیجی سراسر دانشگاه‌های استان هرمزگان که به میزبانی این منطقه آزاد برگزار شد، گفت: قشم می‌تواند به مرکز تولید قدرت اقتصادی کشور تبدیل شود.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی در میان جوانان بسیجی دانشجو با تاکید بر این نکته که قشم تامین‌کننده امنیت دریایی کشور است، بیان داشت: قشم ظرفیت تبدیل ‌شدن به مرکز توسعه استارتاپ‌های کشور و ایجاد مکانی برای تولید قدرت در حوزه اقتصاد کشور را به کمک جوانان صاحب ایده، دارد.

وی در این همایش خواستار نقد همراه با پیشنهاد نیروهای جوان و دانشجو برای کمک به مسئولان جهت خدمت شایسته به مردم شد و اظهار کرد: کشور ما در شرایط جنگ‌های فرهنگی و اقتصادی تحمیل ‌شده به مردم از سوی کشورهایی قرار دارد که دشمنی ریشه‌داری با نظام اسلامی و الگوی ارائه ‌شده از سوی جمهوری اسلامی ایران به دنیا دارند.

به گفته فتح‌الهی؛ نیروهای انقلابی در این موقعیت زمانی مسئولیت دارند تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مردم معرفی کنند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تصریح کرد: روحیه مطالبه‌گری در جامعه پویا و بین جوانان می‌تواند تبدیل به پتانسیل سازنده‌ای جهت نقدهای همراه با راهکار برای حل مشکلات شناسایی‌شده با سرعت بیشتر و تحول بهتر شود.

گفتنی است، منطقه آزاد قشم این روزها میزبان نخبگان بسیجی از سراسر دانشگاه‌های استان هرمزگان است.