مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس اظهار کرد:

تشکیل کارگروه اصلاح ساختار و فرآیندهای سازمان منطقه آزاد ارس

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس بر لزوم تسریع در خدمت‌رسانی با حذف بروکراسی‌های زائد و کوتاه کردن فرآیندها تاکید کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، مجید کیانی گفت: علی‌رغم اخذ استانداردهای فرآیندی، ایزو و تدوین فرآیندها، متاسفانه درحال حاضر مشکلات ساختاری و فرآیندی زیادی در سازمان منطقه آزاد ارس وجود دارد که موجب نارضایتی مخاطبین سازمان شده است.

وی، بروکراسی‌های اضافی و فرآیندهای پیچیده را از آفت‌های خدمت‌رسانی برشمرد و اظهار داشت: تسهیل‌گری باید سرلوحه کار تمام بخش‌های سازمان منطقه آزاد ارس قرار گیرد و به این منظور باید فرآیندها را کوتاه و بروکراسی‌های اضافه را حذف کنیم تا بتوانیم در اسرع‌وقت خدمات موردنیاز متقاضیان را ارائه دهیم.

کیانی تصریح کرد: ضروری است در راستای اصلاح این فرآیندها و ساماندهی آن، کارگروه اصلاح ساختار و فرآیندهای در سازمان منطقه آزاد ارس تشکیل شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه در فرآیندهای جاری این سازمان مشکلاتی وجود دارد که به شدت بر عملکرد سازمان تاثیر می‌گذارد، خاطرنشان کرد: امروز به دلیل فعال نبودن سامانه‌ها و عدم به‌روزرسانی فرآیندهای اداری در سازمان منطقه آزاد ارس، با نارضایتی مخاطبین مواجه هستیم که باید در کمترین زمان راهکارهای لازم اندیشیده شود؛ چراکه این موضوع علاوه‌بر اینکه موجب نارضایتی شده است، بلکه به‌راحتی به اعتبار سازمان نیز لطمه وارد می‌کند.