پس از برگزاری چهار دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت:

تشکیل ۱۶۹پروند جهت رسیدگی به درخواست‌های قشموندان

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم، از تشکیل 169پرونده جهت رسیدگی به درخواست‌های قشموندان پس از برگزاری چهار جلسه دیدار مردمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، سیدنبی‌الله موسوی با اعلام این خبر گفت: با حضور افشار فتح‌الهی در روستاها و محلات شهر قشم، دسترسی مردم به عالی‌ترین مقام سازمان جهت ارائه درخواست بررسی و رسیدگی به مسائل سازمانی و اداری تسهیل شده است.

وی ادامه داد: در نخستین دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در روستای دیرستان، ۳۹پرونده درخواست‌های مردمی ثبت و جهت رسیدگی به ادارات مربوطه ارسال شد.

به گفته موسوی؛ در دومین دیدار مردمی در مسجد امام حسین‌(ع) محله سجادیه شهر قشم نیز ۴۷پرونده تشکیل شد و با ارجاع به واحدهای سازمانی در دست بررسی است.

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: در سومین دیدار مردمی در شهر درگهان نیز ۴۳پرونده تشکیل شد که درحال بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: در چهارمین دیدار مردمی که در شهر طبل برگزار شد، نیز ۴۰درخواست به مدیرعامل ارائه شد و هم‌اکنون با ارجاع به واحدهای مربوطه در دست بررسی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه در رویکرد جدید سازمان منطقه آزاد قشم، عدالت‌محوری در اولویت قرار دارد، افزود: تلاش می‌کنیم در بررسی درخواست‌های مردمی حداکثر دقت را به‌کار ببریم تا به تمام درخواست‌ها پاسخ مناسب داده شود.

موسوی تصریح کرد: رسیدگی به قید فوریت به درخواست‌های واصله مردمی و ارائه پاسخ شفاف همراه با حفظ کرامت انسانی به مراجعین، جزو تاکیدات رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم می‌باشد و ما نیز در اجرای اوامر نهایت کوشش را به‌کار خواهیم برد.

به گفته مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم؛ حفظ سرمایه اجتماعی، رضایت شهروندان و ارتقای اعتماد عمومی به مجموعه سازمان اولویت اول این مدیریت می‌باشد.