در آیینی با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد:

تقدیر از مدیرکل، معاونان و پرسنل اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در آیینی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی‌(عج) و دهه سربازان گمنام امام زمان(عج) و حراست‌ها، از مدیرکل، معاونان و پرسنل اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم تقدیر کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، کیهان عباسیان در این آیین با تبریک میلاد قائم آل محمد‌(عج) و دهه سربازان گمنام امام زمان‌(عج) و حراست‌ها گفت: همه ما عضو حراست هستیم و باید از انقلاب، اسلام و داشته‌های این کشور حفاظت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اداره کل حراست سازمان منطفه آزاد قشم به عنوان یک مجموعه توانمند، توانسته است بین مسئولیت حراستی و مسئولیت اجتماعی خود توازن برقرار کند، افزود: حراست با رصد، نظارت و ورود به  امور و مسائل مختلف  سازمان و همکاری و همفکری با مدیران آن توانسته است خدمات قابل قبولی را به مجموعه سازمان منطقه آزاد و مردم قشم ارائه کند.

عباسیان تصریح کرد: ورود به مشکلات فرهنگی و اجتماعی و مسائل سیاسی و اقتصادی ازجمله فعالیت‌های عزیزان در حراست است که این فعالیت‌ها با وجود کارشناسان مجرب و متخصص در هر حوزه نتایج مطلوبی داشته است.

به گفته وی؛ اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم در طول این سال‌ها با تربیت و به کارگیری این کارشناسان در حوزه‌های مختلف توانسته است ضمن نظارت دقیق بر امور از شکل‌گیری و بروز برخی ناهنجاری‌ها در سطح سازمان و جامعه پیشگیری نماید.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از اقدامات و عملکرد این اداره کل در حوزه پدافند غیرعامل تقدیر کرد و موفقیت‌های آن را خصوصا در سطح کشوری تبریک گفت.

گفتنی است، در این آیین که کیهان عباسیان سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، مرتضی شیخ‌زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ضرغام احمدوند مدیرکل حراست، حسین رفیعی مشاور امنیتی و انتظامی و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم در آن حضور داشتند، از مدیر کل، معاونان و پرسنل اداره کل حراست این سازمان با اهداء لوح و گل تقدیر شد.