مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، استراتژی راهبردی سازمان منطقه آزاد کیش

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: پیش‌نیاز ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در جزیره کیش، حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از فعالان اقتصادی پاکدست و با نیت خوب، برای فعالیت در زمینه‌های عمرانی و رونق تولید است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامحسین مظفری در بازدید از پروژه دهکده ساحلی جزیره کیش، چهارشنبه (‌۲۵دی‌ماه)، با بیان اینکه راهبرد استراتژی سازمان منطقه آزاد کیش سه ساله و براساس مطالعه اسناد بالادستی، شیوه‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌ها و همچنین منشور عملیاتی تدوین شده است، گفت: استراتژی راهبردی سازمان، برطرف کردن مشکلات و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جزیره کیش است که این مهم در دستورکار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

وی به پروژه‌های بلاتکلیف و متوقف شده، ازجمله پروژه شهر آفتاب اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه شهر آفتاب یکی از پروژه‌هایی بود که بیش از پانزده سال بلاتکیف و متوقف شده بود و روز گذشته با تجهیز کارگاه، این پروژه فعالیت خود را از نو آغاز کرده است.

مظفری افزود: با توجه به اینکه راه‌اندازی مجدد پروژه‌‌های نیمه‌تمام کار آسانی نبود، امروز شاهد هستیم که بعضی از این پروژه‌ها در بازه زمانی کوتاه هشت ماه، از طبقه هفتم به طبقه بیست و یکم پیشرفت کار داشتند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه سخنان خود به پروژه‌های حوزه خدمات شهری در زمینه‌های زیرساخت پسماند و تصفیه‌خانه فاضلاب جزیره کیش اشاره داشت و خاطرنشان کرد: فعالیت‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش در یک دوره سی ساله و بلند‌مدت پیش‌بینی شده است و کارها را با سرعت و کیفیت خوب انجام می‌دهیم.

مظفری لزوم ارتقای استاندارد‌سازی در حوزه‌های ساخت و ساز را، دارا بودن علم معاونت عمرانی و زیر‌بنایی این سازمان معرفی کرد و گفت: می‌توان فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های عمرانی و استاندارد‌سازی را به عنوان یک پایلوت به سرزمین اصلی انتقال داد.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود: درخصوص پروژه‌های عمرانی، صورت وضعیت پیمانکاران پرداخت شده و هیچ مشکلی مالی نداریم و امسال به سمت فعال کردن حوزه‌های دیگر هم حرکت خواهیم کرد.

مظفری با بیان اینکه پروژه دهکده ساحلی جزء پروژه‌هایی بود که فراز و فرود‌های زیادی را داشت؛ گفت: این پروژه نیز می‌توانست به سرنوشت دیگر پروژه‌های متوقف شده دچار شود، اما امروز با سرعت و با کیفیت خوب به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌های قانونی خود استفاده می‌کنیم و فرمول‌هایی را طراحی کرده‌ایم که در کنار این پروژه‌ها باشیم، خاطرنشان کرد: مطالبات سازمان مانع از فعالیت و ادامه مسیر پروژه‌ها نخواهد شد، حتی در خیلی از پروژه‌ها مثل پروژه بانک آینده و شهر آفتاب، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش جایگزین بانک شده و نسبت به راه‌اندازی مجدد این پروژه‌ها اقدام کرده است.