در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و نماینده مردم هرمزگان در مجلس مطرح شد:

حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اقدامات توسعه‌ای منطقه آزاد قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: جزیره قشم در مسیر توسعه متوازن و پایدار قرار گرفته و با تمام توان در مسیر خدمت‌رسانی و بهبود زیرساخت‌ها به تلاش خود ادامه می‌دهیم.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی در دیدار با منصور آرامی با بیان این مطلب، اظهار کرد: قشم برای ادامه حرکت به سوی توسعه نیازمند بسیاری از زیرساخت‌ها است که برای دستیابی به آنها نیازمند همراهی تمامی بخش‌ها و همدلی نمایندگان مجلس، مسئولان و مردم است.

وی ادامه داد: قشم دارای ظرفیت‌های متعددی در حوزه‌های گردشگری، اقتصادی، نفت و انرژی، شیلات و… است و توسعه همراه با افزایش توانمندی و بهبود وضعیت معیشت جامعه محلی می‌تواند منجر به رونق بخشیدن اقتصاد جزیره و افزایش کیفیت زندگی ساکنان جزیره شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: هنوز پروژه‌ها و طرح‌های زیادی در جزیره قشم وجود دارد که به سرانجام نرسیده و برای آن برنامه‌ریزی صورت گرفته است و مطمئن هستیم با همدلی و افزایش تعامل میان نمایندگان مجلس و مسئولان دولت مردمی می‌توان با سرعت بیشتری نسبت به رفع مشکلات موجود تلاش کرد.

براساس این گزارش، نماینده بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: احداث پروژه‌های زیرساختی با هدف بهبود خدمات‌رسانی به مردم و گردشگران جزیره قشم و همچنین افزایش کیفیت زندگی ساکنان، از مهم‌ترین موضوعاتی است که خوشبختانه در دوره جدید مدیریتی سازمان منطقه آزاد قشم به آن توجه ویژه‌ای شده است.

منصور آرامی با بیان اینکه فعالیت‌ها و اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم که موجب افزایش رضایتمندی مردم شود، مورد حمایت نمایندگان می‌باشد، ادامه داد: نمایندگان مجلس با حمایت از فعالیت‌های توسعه‌ای جزیره قشم، نقش خود را در موفقیت و به نتیجه رسیدن فعالیت‌های مختلف با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تقویت بنیه اقتصادی مردم ایفا می‌کنند.

نماینده بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه در دوره جدید و در دولت مردمی برنامه‌های خوبی با هدف توسعه و بهبود شرایط زندگی پیش‌بینی شده که امیدواریم در آینده نزدیک با اجرایی شدن آنها شاهد افزایش امید و رونق وضعیت اقتصادی در منطقه باشیم.