مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش خبر داد:

راه‌اندازی مرکز آموزشی و تفریحی تخصصی تفریحات هوایی در جزیره کیش

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش از رایزنی با سازمان هواپیمایی کشوری جهت صدور مجوزهای رسمی ایجاد مرکز تخصصی آموزش و تفریحات هوایی در کیش خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی عرب با اشاره به اینکه پس از مذاکرات ثمربخش این شرکت برای دریافت مجوز ایجاد مرکز تخصصی آموزش و تفریحات هوایی با سازمان هواپیمایی کشور به زودی این مجوزها صادرمی‌شود، گفت: با ایجاد چنین مجموعه‌ای، امکان ارائه خدمات آموزشی به علاقه‌مندان پرواز پاراگلایدر و بالن تفریحی، هلیکوپتر و جایروکوپتر و هواپیماهای فوق‌سبک در نقاط مختلف جزیره مهیا شده و ساکنان و گردشگران نیز می‌توانند از خدمات تفریحی این مرکز استفاده کنند.

وی افزود: پرواز با هواپیماهای فوق‌سبک “ultra light” و همچنین تفریحات هوایی، فرصتی هیجان‌انگیز و جذاب است که علاقه‌مندان به تفریحات هوایی را ترغیب می‌کند تا بدون پیش زمینه قبلی لذت پرواز بر فراز آسمان را تجربه کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش عنوان کرد: راه‌اندازی این مجموعه آموزشی و تفریحی با استانداردهای جهانی، ضمن ارائه خدمات با قیمت‌های مناسب، تجربه‌ای فراموش نشدنی برای گردشگران است.

لازم به ذکر است، علاوه بر توسعه زیرساخت‌های تفریحی با هدف رونق صنعت گردشگری، توجه به مقوله آموزش و ارتقاء سطح مهارت‌های فردی در پرواز با هواپیماهای فوق‌سبک و ارائه گواهینامه‌های آموزشی معتبر از سوی سازمان هواپیمایی کشوری ازجمله مزیت‌های مهم ایجاد این مرکز آموزشی و تفریحی در جزیره کیش است.