رایزنی جهت گسترش فعالیت اپراتور تله‌کیش در سایر مناطق آزاد کشور

جلسه مشترک رئیس هیات امنا اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش و معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در محل این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مسعود توفیقی رئیس هیات امنا اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش و معاون توسعه مدیریت این سازمان، در نشست با دکتر ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، اقدامات انجام شده درخصوص رشد و توسعه اپراتور تله‌کیش و درخواست این اپراتور برای حضور در سایر مناطق آزاد کشور را به اطلاع معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رساند.

در این نشست که معاونان اپراتور تله‌کیش نیز حضور داشتند، گزارش مبسوطی از برنامه‌های در دست اقدام این اپراتور ارائه شد و درخواست رسمی سازمان منطقه آزاد کیش به منظور گسترش فعالیت این اپراتور در سایر مناطق آزاد، تقدیم معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات شد.

دکتر ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات نیز در این نشست با تقدیر از اقدامات انجام شده در اپراتور تله‌کیش، بر تغییر سیاست اپراتورها در زمینه فروش سرویس و حق مکالمه و رفتن به سمت طرح‌های مبتنی بر ایجاد ارزش افزوده را مهم برشمرد و تاکید کرد: توسعه فعالیت در زمینه‌های فناوری مالی (Fintech) بسیار در حال حاضر مهم می‌باشد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آمادگی همکاری و تعامل بیشتر را در تمامی زمینه‌ها با اپراتورها دارد.

گفتنی است، اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش سال‌۱۳۷۴ راه‌اندازی شد و با گذشت نزدیک به بیش از دو دهه از فعالیت خود، بیست هزار شماره را پیش شماره‌های ۰۹۳۴۷۶۹ و ۰۹۳۴۷۶۸ به مشترکین اختصاص داده است.

این اپراتور به منظور ارتقاء نسل شبکه تلفن همراه کیش، گسترش تعداد شماره‌ها و توسعه خدمات متنوع بر بستر تلفن همراه به مشترکین همگام با آخرین پیشرفت‌های روز فن‌آوری در دنیا، مدیریت و برنامه‌ریزی هدفمند خود را آغاز کرده است و قصد دارد فعالیت خود را در سایر مناطق آزاد کشور گسترش دهد.