با حضور مشاور رئیس‌جمهور افتتاح پروژه آسفالت ۱۰روستای قشم انجام گرفت:

ریل‌گذاری توسعه متوازن در روستاهای جزیره قشم

با حضور سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و افشار فتح‌الهی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، پروژه آسفالت ۱۰روستای جزیره قشم با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، این ۱۰طرح آسفالت معابر روستایی جزیره قشم در مجموع به مساحت ۸۲هزار و ۹۰۰مترمربع و با اعتبار ۲۰۰میلیارد ریال انجام شد.

در این مراسم، آسفالت معابر روستاهای زیرانگ، توریان، پی‌پشت، تنبان، دوربنی، دولاب، تم‌گس، سلخ، ملکی و باسعیدو به بهره‌برداری رسید.

براساس این گزارش، عملیات آسفالت معابر روستایی ۱۰روستای جزیره قشم در قالب اجرای تفاهم‌نامه میان سازمان منطقه آزاد قشم و اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان برای انجام آسفالت معابر روستایی در ۴۰روستای جزیره قشم می‌باشد.

شایان ذکر است، دوم خردادماه سال جاری تفاهم‌نامه همکاری این سازمان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آسفالت معابر و راه‌های طرح هادی در بیش از ۴۰روستای جزیره قشم با حضور افشار فتح‌الهی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و شهریار نوری‌زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان به امضا رسید.

گفتنی است، امروز پنجشنبه سی‌و‌یکم شهریور ماه با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جزیره قشم ۱۳طرح عمرانی گردشگری و صنعتی با اعتباری بیش از ۱۵۰۰میلیارد ریال افتتاح شد.