صنعتگران نمونه و خادمان صنعت منطقه آزاد اروند تجلیل شدند

سومین همایش تجلیل از صنعتگران نمونه و خادمان صنعت منطقه آزاد اروند صبح امروز در اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار شد به گزارش مناطق آزاد ، در این همایش که با حضور آیت الله محسن حیدری نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، مدیرعامل و معاون سرمایه گذاری و رونق کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد […]

سومین همایش تجلیل از صنعتگران نمونه و خادمان صنعت منطقه آزاد اروند صبح امروز در اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار شد
به گزارش مناطق آزاد ، در این همایش که با حضور آیت الله محسن حیدری نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، مدیرعامل و معاون سرمایه گذاری و رونق کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مسئولین محلی همراه بود از ۲۱ صنعتگر نمونه ، ۹ خادم این حوزه و ۱۵ صنعتگر تقدیر شد .
معاون سرمایه گذاری و رونق کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه کمیته ای از سه ماه قبل با توجه به پارامترهای بومی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت برای برگزاری این همایش تشکیل شده است گفت : صنعت محرک نوآوری ، صادرات و رشد بهره وری است و این تجلیل با هدف ارج نهادن و ایجاد انگیزه برای زحنمکشان این حوزه مهم ، انجام شد .
سعید علی موسوی اظهار داشت : سازمان منطقه آزاد اروند توانسته است در بخش افزایش تولید و صادرات تولیدی ضمن رسیدن به اهداف تعیین شده و رشد مناسب ، رتبه برتر را بین تمام مناطق آزاد ایران کسب نماید.
وی به مقایسه فعالیت های انجام شده این سازمان از سال ۹۲ تا کنون پرداخت و افزود: تعداد صنایع فعال از ۳۶ واحد به ۱۶۶ واحد و حجم سرمایه گذاری از۳۷۶میلیارد تومان به۱۰۰۰میلیارد تومان ارتقا یافته است .
موسوی ادامه داد: تا کنون بیش از ۶۰میلیارد تومان در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر هزینه شده است و با پیگیری های استاندار خوزستان، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند ۱۱۷ شرکت در آبادان و خرمشهر برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که از این میان ۴۵ واحد موفق به دریافت تسهیلات شدند .
معاون سرمایه گذاری و رونق کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند شروع فاز دوم پالایشگاه را یک فرصت دانست و افزود : میزان اشتغال در این بخش را تا کنون ۴۳۴۲ بوده که این اتفاق بزرگی در کاهش بیکاری منطقه است .
سید علی موسوی در پایان گفت : با توجه به شرایط خطیر کشور می بایست بطور جهادی و توان بیشتر به تولید در کشور پرداخت تا بتوانیم به رشد و توسعه اقتصادی متناسب با سند چشم انداز ۱۴۰۴دست یابیم