کیانی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت:

لزوم همکاری و هماهنگی تمامی نهادها در جهت تکمیل حلقه رشد ارس

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: حلقه رشد ارس جهت تکمیل خود نیازمند همکاری و هماهنگی تمامی ارگان ها و نهادها است.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، مجید کیانی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اظهار داشت: در چهار حوزه گردشگری، صنعت، کشاورزی و تجارت در ارس اقداماتی انجام یافته است که نیازمند متوازن‌سازی است. کمبودهای موجود در برخی حوزه‌ها مانع تکمیل حلقه رشد و توسعه ارس شده است.

وی افزود: ظرفیت بسیار خوبی در ارس وجود دارد و کارهای خوبی می‌توان انجام داد. برای تکمیل حلقه توسعه ارس و رشد صادرات، هماهنگی با سایر نهادها برای ما حائز اهمیت است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با تاکید بر اینکه ذات مناطق آزاد، سهولت و رونق تولید و اشتغال است، تصریح کرد: رئیس‌جمهوری در سفر به استان و ارس، دستورات ویژه‌ای صادر کردند و این سفر دستاوردهای خوبی برای مناطق آزاد کشور خصوصا ارس به همراه داشت که امیدوارم با پیگیری دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، این دستورات هرچه سریع‌تر عملیاتی و اجرایی گردد.

کیانی اضافه کرد: یکی از مسائل مهمی که در سفر رئیس‌جمهوری به ارس مطرح شد، مشکلات مربوط به اخذ مالیات از حقوق شاغلین مناطق آزاد بود که ایشان دستور لغو آن را صادر کرد. اکنون دیوان ورود کرده است و امیدواریم به زودی این موضوع به ماده قانونی خود بازگردد و موجبات تحول در صنعت منطقه و استان را فراهم کند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پایان خاطرنشان کرد: اماکن مذهبی ارس یکی از مهم‌ترین محورها و جاذبه‌های گردشگری استان می‌باشد که استفاده از این ظرفیت‌ها همکاری بیشتر میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و سازمان اوقاف را می‌طلبد.