مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت:

نقش موثر شرکت‌های دانش‌بنیان در پیشبرد اهداف سازمان منطقه آزاد کیش

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن بازدید مجدد از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز نوآوری کیش، بر ارائه راهکارها و ایده‌های خلاقانه برای برون‌رفت از مشکلات موجود تاکید کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، مهدی کشاورز در بازدید ۴ساعته از مرکز نوآوری کیش، در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش روی شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت.

وی در این بازدید بر ارتقاء سطح فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان تصریح کرد و بیان داشت: برای رسیدگی به‌موقع و سریع به درخواست‌های ارائه شده در بازدیدها؛ موضوعات مطرح شده بدون وقفه به مسئولان مربوطه ارسال می‌گردد.‌

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش توسعه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان را زمینه‌ساز رشد و پیشرفت اقتصاد کشور عنوان کرد و اظهار داشت: به‌کارگیری شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالیت‌های دانش‌محور در ارتقای کیفی ارائه خدمات نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

گفتنی است، در بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از مرکز نوآوری، تعداد ۶شرکت دانش‌بنیان ضمن ارائه محصولات و تشریح روند فعالیت‌ها، انتظارات خود از سازمان و مرکز نوآوری را بیان کردند که مه‌راد صنعت خلاق، تصویرسازان دیار کیش، زنجیره بلوک شایسته، موسسه فناوری هوشمند شبکه رز و ساحل جهش تولید همچنین زیست فناوران جلبک کیش ازجمله این شرکت‌ها بودند‌‌.

شایان ذکر است، مهدی کشاورز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه جمعی از مدیران و معاونان این سازمان و شرکت‌های تابعه، از بنای موسسه علوم و فنون کیش با هدف پیگیری درخواست سرمایه‌گذار برای ایجاد هاب صنایع خلاق و اقامتگاه آموزشی و ستون احیاء و مقاوم‌سازی شده اسکله میر مهنا نیز بازدید نمودند.