در جلسه کمیسیون عمران مجلس با مسئولان جزیره قشم عنوان شد:

همراهی نمایندگان استان هرمزگان جهت تسریع در فرآیند توسعه جزیره قشم

نمایندگان استان هرمزگان در مجلس، در جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان برگزار شد، بر لزوم همدلی و سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه در جزیره قشم تاکید کردند.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، احمد مرادی و منصور آرامی نمایندگان بندرعباس و احمد جباری نماینده غرب استان هرمزگان در جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات جزیره قشم و رایزنی برای حل مشکلات این منطقه پرداختند.

براساس این گزارش، پیگیری مطالبات شهرداری‌های جزیره قشم جهت تجهیز و تامین ماشین‌آلات و همچنین برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر به ساکنان جزیره، ازجمله موضوعاتی بود که در جلسه کمیسیون عمران مجلس مورد تاکید نمایندگان استان هرمزگان قرار گرفت.

نمایندگان استان هرمزگان همچنین همراهی و تعامل سازنده میان نمایندگان مجلس، مسئولان بخش‌های مختلف در جزیره و منطقه آزاد قشم و جامعه محلی را مهم‌ترین عامل زمینه‌ساز توسعه متوازن و پایدار در جزیره قشم دانستند.

براساس این گزارش، در پایان جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان، نمایندگان استان هرمزگان وعده همراهی و پیگیری مطالبات در مجلس را مطرح نمودند.