مدیرعامل جامعه بازاریان جزیره کیش خبر داد:

پویش بخشش اجاره‌بهای غرف بازارهای کیش از سوی مالکان

پیرو پیشنهاد و تدابیر مسئولان جامعه بازاریان کیش، درخصوص حذف یک ماه اجاره‌بهای غرف بازارها ازسوی مالکان، جزیره کیش در این حرکت ملی پیشرو شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مدیرعامل جامعه بازاریان جزیره کیش در این خصوص گفت: در شرایطی که به ‌دلیل شیوع بیماری ویروسی کرونا برای اقتصاد و کسب ‌و کارها در کل کشور به ‌وجود آمده است، تدابیر لازم از سوی جامعه بازاریان کیش به‌ منظور رفاه حال غرفه‌داران مستاجر صورت گرفت.

رحمان سادات‌نجفی با اشاره به اینکه نخستین نامه با موضوع بخشش اجاره‌بهای یک‌ماهه در این شرایط بحرانی به مالکان غرف و رونوشت آن نیز به اعضای شورای تامین ارسال شد، افزود: پیگیری مدیران بازارها و تماس با مالکان و همچنین تشویق جامعه بازاریان موجب آغاز این حرکت پسندیده با مساعدت چند تن از مالکان در بازارها و مراکز خرید شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به عمق این موضوع بحرانی و تاثیر آن بر اقتصاد و معیشت هموطنان عزیزمان، چنین حرکت‌هایی باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده و موجب درک متقابل یکدیگر و انجام این امر خداپسندانه در شرایط سخت شود.

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش در پایان از ضدعفونی مکرر بازارها به ‌صورت ۴ تا ۵بار در روز خبر داد و از مردم خواست تا با کاهش حضور خود در مراکز پر تجمع، رعایت فاصله و استفاده از ماسک و دستکش در محیط‌های پر ازدحام به ریشه‌کن شدن این بیماری کمک کنند.