در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و سرپرست دانشگاه شهید بهشتی مطرح شد:

گسترش همکاری‌های علمی و آموزشی منطقه آزاد قشم و دانشگاه شهید بهشتی

در دیدار دکتر افشار فتح‌الهی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و محمودرضا آقامیری سرپرست دانشگاه شهید بهشتی، بر گسترش همکاری‌های علمی و آموزشی تاکید شد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی در این دیدار ضمن برشمردن قابلیت‌های علمی قشم، گفت: توسعه پایدار و متوازن در قشم به ارتقای سطح علمی و افزایش رشته‌های تخصصی نیاز دارد و تعمیق روابط علمی با دانشگاه‌های مطرح کشور این مسیر را هموار خواهد کرد.

وی ادامه داد: پیش از این نیز با راه‌اندازی پردیس بین‌الملل دانشگاه تهران، گام‌های مهمی برای افزایش سطح علمی جزیره برداشته شده و امیدواریم با افزایش روابط دانشگاه شهید بهشتی و سازمان منطقه آزاد قشم، مسیر رو به رشد علمی جزیره قشم ادامه یابد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های زیادی برای توسعه جزیره قشم در حوزه نفت، گاز و انرژی، شیلات و صنعت انجام شده و علاوه‌بر تهیه زیرساخت‌های فیزیکی، زیرساخت‌های علمی و آموزشی توسعه نیز باید فراهم گردد.

براساس این گزارش، محمودرضا آقامیری سرپرست دانشگاه شهید بهشتی نیز در این جلسه با اشاره به رویکرد دانشگاه برای حل مسائل بخش صنعت و جامعه، بر توانمندی و ظرفیت دانشگاه شهید بهشتی جهت همکاری‌های تحقیقاتی و علمی مشترک با منطقه آزاد قشم تاکید کرد.