۱۴۹مجوز سرمایه‌گذاری در نیم‌سال اول در منطقه آزاد اروند صادر شد

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در ۶ماهه اول سال جاری بیش از ۱۴۹مجوز سرمایه‌گذاری با بیش از ۳۷۹میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام ‌شده است. به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدعلی موسوی در نشست مشترک اقتصادی استان البرز و منطقه آزاد اروند که در اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: منطقه […]

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در ۶ماهه اول سال جاری بیش از ۱۴۹مجوز سرمایه‌گذاری با بیش از ۳۷۹میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام ‌شده است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدعلی موسوی در نشست مشترک اقتصادی استان البرز و منطقه آزاد اروند که در اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: منطقه آزاد اروند یکی از ۷منطقه آزادی است که در کشور فعالیت می‌کند و دارای ویژگی‌های برجسته اقتصادی است.

وی با بیان اینکه بخشی از ویژگی‌های این منطقه در دیگر مناطق آزاد نیز دیده نمی‌شود، عنوان کرد: در منطقه آزاد اروند دو اتاق بازرگانی داریم که بیش از ۱۵۰۰تاجر و بازرگان را دارند و ظرفیت خوبی برای منطقه محسوب می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: وجود دو اتاق اصناف با ۶۰اتحادیه فعال، دو شهرک صنعتی فعال، دو بندر فعال و تعدادی صنایع سنگین در کنار دیگر مزایای منطقه ازجمله وجوه تمایز منطقه آزاد اروند با دیگر مناطق آزاد است.

موسوی بیان کرد: علی‌رغم وضعیت خاص صنعت و اقتصاد در دیگر شهرهای کشور، در منطقه آزاد اروند شاهد وضعیت خوبی هستیم و در همین راستا نیز ۱۷۹بسته اقتصادی تعریف کردیم.

وی افزود: در ۶ماهه اول سال جاری بیش از ۳۵میلیون دلار صادرات‌مجدد و بیش از ۷۰میلیون دلار صادرات محصولات منطقه را داشتیم.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: در ۶ماهه اول سال جاری همچنین بیش از ۱۴۹مجوز سرمایه‌گذاری با بیش از ۳۷۹میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام‌ شده است.