آغاز به کار نخستین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری بورس، بیمه، بانک در منطقه آزاد انزلی

با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، مدیران شورای عالی بورس کشور، مدیران ارشد بانک‌ها و بیمه‌ها، فعالین اقتصادی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گیلان، نخستین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری (بورس، بیمه، بانک) و توانمندی‌های صادراتی Anzali Eibex 2019 در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی منطقه آزاد انزلی در فضایی به مساحت 2500مترمربع با پشتیبانی و حمایت مستقیم سازمان منطقه آزاد انزلی گشایش یافت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، بر این اساس، نمایشگاه مزبور با حضور تعدادی از برترین شرکت‌ها، کارشناسان و متخصصان حوزه‌های بورس، بیمه، بانکداری و سرمایه‌گذاری کشور که از توانمندی‌های صادرات نیز برخوردارند، شروع به کار کرد.

در این رویداد ملی مجموعه‌های بزرگی چون سازمان منطقه آزاد انزلی، سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت فولاد مبارکه اصفهان و هلدینگ سیرنگ تجارت ایرانیان همراه با ۱۱شرکت زیرمجموعه خود حضور دارند که هر یک نقش بسزایی در ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه فعالیت های اقتصادی دارند.

بنا بر این گزارش، برگزاری کارگاه‌‌های آموزشی با موضوعات آشنایی با معاملات بازار فیزیکی توسط بورس کالای ایران، بررسی قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه ایران توسط شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس، آشنایی با بازار سرمایه ایران توسط شرکت فرابورس ایران، روش‌های تامین مالی و پذیرش در بازارهای فرابورس ایران و آشنایی با ابزارهای مالی توسط بورس کالای ایران به عنوان مهم‌ترین بخش‌های جنبی نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری بورس، بیمه، بانک و توانمندی‌های صادراتی منطقه آزاد انزلی به این رویداد مهم ملی، ابعاد و ظرفیت های آموزشی متنوعی جهت بهره‌برداری فعالین اقتصادی فراهم می‌کند.

گفتنی است، علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه فوق که در نوع خود در تاریخ استان گیلان کم‌نظیر بوده، از تاریخ پنجم لغایت هشتم شهریورماه جاری از ساعت‌۱۷ لغایت ۲۲ می‌توانند از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

همچنین در نمایشگاه مزبور، فرصت انجام مذاکرات، مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان ایرانی را با مهمانان و بازرگانان داخلی و خارجی فراهم نموده است.