با حضور جمعی از مسئولین کشوری و منطقه‌ای صورت پذیرفت:

آغاز عملیات پروژه‌های بزرگ عمرانی در اروند با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء‌(ص)

عملیات بهسازی و نوسازی خیابان‌های شهری در حوزه جغرافیایی منطقه آزاد اروند با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌(ص) به صورت رسمی در آبادان آغاز شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های سازمان منطقه آزاد اروند با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌(ص) در محدوده جغرافیایی منطقه آزاد اروند با حضور دکتر سعید محمد فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء‌(ص)، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، اسماعیل زمانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و مسئولین محلی و جمعی از شهروندان در کوی ذوالفقاری آبادان برگزار شد.

بنا به این گزارش، سازمان منطقه آزاد اروند یک تفاهم‌نامه ۲۰هزار میلیارد ریالی در راستای ایجاد زیرساخت‌ها در این منطقه را با قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) منعقد نمود.

در فاز نخست این تفاهم‌نامه، عملیات احداث، بهسازی و نوسازی معابر شهری در کوی ذوالفقاری، شطیط، علوانیه و امیرآباد آبادان با اعتبار اولیه هزار و ۶۲۰میلیارد ریال به عنوان نقطه شروع اجرایی می‌شود.

گفتنی است، در این تفاهم‌نامه ایجاد زیرساخت‌های آب و فاضلاب، احداث پل‌های شهرهای آبادان و خرمشهر، احداث، بهسازی و نوسازی معابر شهری همچنین ساحل‌سازی کارون منعقد شده است.