سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت:

آماده‌سازی جزیره قشم جهت میزبانی گردشگران نوروز‌۱۴۰۱

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم طی دستوری ویژه، از تمامی مدیریت‌ها و بخش‌های سازمان متبوع خود خواست تا ضمن برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه فجر، جهت ارائه خدمات مناسب در نوروز‌1401 پیش‌بینی‌های لازم صورت پذیرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی پیرامون آماده‌سازی جزیره قشم جهت برگزاری برنامه‌های دهه فجر بیان کرد: دهه فجر ایام تبیین دستاوردهای انقلاب است و تمامی بخش‌های سازمان منطقه آزاد قشم باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود، بر جامعیت و جذابیت مراسم بیفزایند.

وی با تاکید لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار داشت: باید به شیوه‌ای برنامه‌ریزی صورت گیرد که پیشرفت‌های ایران اسلامی به صورت گسترده و عمیق برای نسل جوان تبیین گردد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم همچنین با اشاره به تعطیلات پیش‌رو و استقبال خوب گردشگران، آغاز سفرهای گردشگری را فرصتی برای معرفی بهتر و رونق اقتصاد جزیره دانست.

فتح‌الهی تاکید نمود: مدیریت‌های مرتبط با حوزه گردشگری در ارتباط با افزایش آمار ورود گردشگران در نوروز‌۱۴۰۱ به جزیره قشم باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی درخصوص جلوگیری از انتشار بیماری کرونا، یکی از بهترین سنوات میزبانی گردشگران را در نوروز سال آتی شاهد باشیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: حضور گردشگران برای مردمان جزیره قشم نعمتی بزرگ است که استقبال مناسب و ارائه بهینه خدمات، در تبدیل مسافران به گردشگران وفادار به جزیره تاثیرگذار خواهد بود.