مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از اسکله‌های لافت و پهل تاکید کرد:

آمادگی قشم برای بهبود فرآیند خدمت‌رسانی به گردشگران نوروز۱۴۰۲

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان و مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه بین‌المللی قشم با حضور فرماندار خمیر، از وضعیت ارائه خدمات به گردشگران در اسکله‌های لافت و پهل بازدید کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی در این بازدید بر ضرورت ساماندهی و بهسازی اسکله‌های بنادر لافت و پهل، تا پیش از فرارسیدن نوروز و ایام پرتردد گردشگری تاکید نمود.

براساس این گزارش، در این بازدید صحبت‌هایی پیرامون افزایش همکاری میان سازمان منطقه آزاد قشم و فرمانداری خمیر در محدوده بندر پهل با هدف بهبود وضعیت خدمات‌رسانی به گردشگران و بهسازی شرایط برای تردد در این مسیر، مطرح شد.

انجام عملیات لایروبی در بندر پهل با هدف افزایش ظرفیت پهلوگیری و تردد لندینگ‌کرافت‌ها و تسهیل عبور و مرور گردشگران و بهبود خدمات‌رسانی در این مسیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن، موضوعی بود که مورد تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت‌.

همچنین، اصلاح و بهسازی مسیرهای ورودی و خروجی بنادر لافت و پهل، افزایش لاین‌های تردد اتومبیل‌ها جهت روان‌سازی تردد، اصلاح تابلوها و علائم هشدار دهنده و همچنین آماده‌سازی پارکینگ برای استفاده گردشگران، از موضوعاتی بود که افشار فتح‌الهی جهت تسریع در اجرای آن، دستوراتی صادر کرد.

گفتنی است، چندی پیش دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی توسط سازمان منطقه آزاد قشم با هدف ارتقای ایمنی بنادر لافت و پهل، در اختیار این بنادر قرار گرفته است.

براساس این گزارش، در جریان این بازدید مهدی سندگل نظامی مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه بین‌المللی قشم نیز گزارشی از وضعیت بنادر لافت و پهل و برخی مشکلات آن ارائه کرد که رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دستوراتی برای رفع این مسائل صادر نمود.