آیین کلنگ‌زنی سایت پرورش میگو شرکت پدیده صدف قشم با حضور مرتضی بانک

با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، استاندار هرمزگان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار شهرستان قشم و جمعی از معاونین و مدیران سازمان و شهرستان، کلنگ احداث سایت پرورش میگو شرکت پدیده صدف قشم زده شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، سایت پرورش میگو شرکت پدیده […]

با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، استاندار هرمزگان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار شهرستان قشم و جمعی از معاونین و مدیران سازمان و شهرستان، کلنگ احداث سایت پرورش میگو شرکت پدیده صدف قشم زده شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، سایت پرورش میگو شرکت پدیده صدف قشم در زمینی به مساحت ۲۰۳هکتار در سه فاز اجرایی و با اعتباری بالغ بر ۱۹۰میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در روستای نقاشه جزیره قشم قصد دارد به افزایش تولید در حوزه شیلات و اشتغال‌زایی پایدار کمک کند.

در این سایت که شامل ۱۳مزرعه و ۱۹۳حوضچه هفت هزار مترمربعی خواهد بود، برای ۸۲نیروی بومی به صورت مستقیم و ۱۶۰تَن غیرمستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.

با کامل شدن مراحل بهره‌برداری از این سه فاز در طول سه سال آینده، پیش‌بینی می‌شود ظرفیت تولید میگو در آن به یک هزار و ۲۰۰تُن در سال برسد.