عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

اجرای تحسین‌برانگیز پروژه‌های قشم در راستای ایجاد توسعه متوازن

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدیدهای میدانی که از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد قشم انجام شد، مشخص گردید که وضعیت جزیره با دهه گذشته قابل مقایسه نیست.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، عفت شریعتی در نشست با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم که با حضور پروین فرشچی عضو هیات مدیره و فرشته سلجوقی مدیر اجتماعی و سلامت این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات خوبی در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد اشتغال در جزیره قشم اجرایی شده است که توجه به این موضوع مهم جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس در کمیسیون اقتصادی پیگیر رفع موانع و حل مشکلات موجود با هدف تسهیل فعالیت‌های اقتصادی و زیربنایی در مناطق آزاد کشور هستند و برای این منظور از نظرات و پیشنهادات سازنده استقبال می‌کنند.

مشاور امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پایان تصریح کرد: حضور در قشم و بازدید میدانی از طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی شده نشان داد که برنامه‌های خوبی جهت ایجاد توسعه متوازن و بهبود کیفیت زندگی ساکنان جزیره در نقاط مختلف در حال اجراست.

براساس این گزارش، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این جلسه توضیحاتی درباره ۲۷پروژه حوزه‌های نفت و انرژی، صنعتی، شیلاتی، عمرانی و گردشگری که توسط ریاست جمهور افتتاح شد، مطرح کرد.

حمیدرضا مومنی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی سال گذشته، شاهد تسهیل و تسریع فرآیندهای سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های زیرساختی در جزیره قشم هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن طرح‌های توسعه‌ای و اقتصادی، شرایط برای ارائه خدمات بهتر و شایسته به مردم شریف جزیره قشم فراهم شود.