سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت:

اجرای طرح‌های صادرات‌محور جهت دستیابی به اهداف کلان اقتصادی و تجاری کیش

عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در آیین بهره‌برداری از سه طرح عمرانی، بیمارستانی و اقتصادی؛ بر اجرای طرح‌های صادرات‌محور برای مثبت شدن تراز تجاری این منطقه تاکید کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، سعید پورزادی در این مراسم با بیان اینکه صنایع صادرات‌محور نقش بسیار مهمی در اقتصاد و تجارت ایفا می‌کنند، افزود: یکی از طرح‌ها، شرکت «خلیج‌فارس»، تولیدکننده ظروف یکبار مصرف تجزیه‌پذیر با پایه گیاهی بود که با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش و سرمایه‌گذاری ۳۰درصدی بخش خصوصی افتتاح گردید.

پورزادی اظهار کرد: این محصولات به دلیل صادرات‌محور بودن، موجب ارزآوری برای منطقه می‌شود و تاثیر بسزایی بر مثبت شدن تراز تجاری کیش دارد.

وی بر اجرای طرح‌های صادرات‌محور در منطقه آزاد کیش جهت دستیابی به اهداف کلان اقتصادی و تجاری تاکید کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه عنوان نمود: اتمام ساختمان اداری متوقف شده بیمارستان به مدت ۹سال، یکی دیگر از سه طرح عمرانی، بیمارستانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری مستقیم سازمان منطقه آزاد کیش بود که به بهره‌برداری رسید.

پورزادی بیان داشت: افتتاح بوستان شهرک مسکونی رز نیز پروژه دیگری بود که با درخواست‌های متعدد ساکنان ساخته شده و پس از ۴ماه به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: این طرح در مراحل بعدی با ساخت مسجد، فرهنگ سرا و فضاهای فرهنگی تکمیل می‌شود.

به گفته سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش؛ اخذ مجوز‌های سازمان هواپیمایی کشوری برای انجام پرواز از پایانه جدید فرودگاه بین‌المللی کیش و برنامه‌ریزی برای افتتاح این طرح به دست رئیس‌جمهور کشورمان درحال انجام است.