مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد:

اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی، با هم‌افزایی بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مشارکت بخش خصوصی توانمند و مجرب در تصمیم‌گیری‌های سازمان را، راهگشای اجرای طرح‌های بزرگ این منطقه عنوان کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامحسین مظفری در مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش، ارائه پیشنهادات و ایده‌های نوآوارنه از سوی فعالان بخش خصوصی در تصمیم‌گیری های سازمان منطقه آزاد کیش را مهم و مثبت ارزیابی کرد.

وی با بیان این که مراکز گردشگری جزیره کیش قطب گردشگری کشور است، اظهار داشت: بخش خصوصی به عنوان مشاور مجرب در کنار سازمان منطقه آزاد کیش در ارائه خدمات باکیفیت و حفظ برند کیش نقش موثری ایفا می‌کند.

به گفته مظفری، با ارائه پیشنهادات و ایده‌های نوآورانه بخش خصوصی کیش می‌توانیم طرح‌های بزرگ گردشگری را در این منطقه اجرا کنیم.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر این که جزیره کیش از ویژگی‌های خاص و ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، گردشگری، فرهنگی و هنری برخوردار است، افزود: سازمان منطقه آزاد کیش با ایجاد زیرساخت‌های لازم و فراهم کردن شرایط ایده‌آل برای فعالان بخش خصوصی، از ارائه ایده‌های نو و طرح‌های بزرگ اقتصادی استقبال می‌کند.

وی، طراحی و اجرای طرح‌های بزرگ بخش خصوصی کیش را به عنوان سرمایه اصلی کشور برشمرد و تصریح کرد: توسعه ساختار اداری سازمان منطقه آزاد کیش در کنار هم‌افزایی و همراهی بخش خصوصی موجب اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی و گردشگری در این منطقه خواهد شد.

مظفری گفت: نتیجه هم‌افزایی و همفکری بخش خصوصی با سازمان منطقه آزاد کیش و استفاده از فرصت‌های ایجاد شده در این منطقه، توسعه و پیشرفت جزیره کیش است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با توجه به این که طرح ساماندهی سواحل کیش در دستورکار شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش قرار گرفته است، ارائه پیشنهادات بخش خصوصی راهگشای این طرح مهم و ارزشمند خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: برای اجرای طرح‌های نوآورانه هیچ محدودیتی وجود ندارد و با طراحی کاربری‌ها می‌توانیم برای توسعه صنعت گردشگری این منطقه کمک کنیم و بهترین خدمات را به گردشگران ارائه دهیم.

مظفری بر ضرورت تشکیل کمیته‌ای در حوزه بصری و معماری جزیره کیش اشاره کرد و اظهار نمود: برای اجرای یک طرح ماندگار و باکیفیت در محور امیرکبیر، مسابقه‌ای برگزار شد و تعداد ۶۰شرکت توانمند و متخصص از سطح کشور شرکت کردند و نتیجه نهایی آن ارائه یک طرح ایده‌آل برای این منطقه بود.

وی با بیان این که از طرح‌های نوآورانه در جزیره کیش استقبال می‌کنیم، گفت: جزیره کیش موضوعات بی‌شماری برای اجرای طرح‌های نو دارد و ایده ماشه نیز ازجمله طرح‌هایی است که توسط تیم‌های متخصص طراحی و با مشارکت ۱۳گروه از معماران کشور در مسابقه ایده ماشه اجرایی شد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین بندر آفتاب را یکی از ظرفیت‌های ارزشمند برای توسعه و رشد این منطقه عنوان کرد و اذعان داشت: در این بندر می‌توان طرح‌های زیادی در حوزه های صنعتی، خدماتی و عمرانی طراحی کرد.

شایان ذکر است، در این جلسه بخش خصوصی با تاکید بر اهمیت هم‌افزایی و همراهی با سازمان منطقه آزاد کیش، توانمندی بخش خصوصی را ضامن قدرت و بقای این سازمان و رشد و توسعه منطقه عنوان کردند.

گفتنی است، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کیش در این نشست برای تحقق تحولات بزرگ اقتصادی، عمرانی و گردشگری در منطقه آزاد کیش اعلام آمادگی نمودند‌.