مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از طرح‌های خدماتی سطح جزیره بازدید کرد:

اجرای طرح‌های توسعه و بهسازی شهری در کیش در آستانه سال‌۱۴۰۰

غلامحسین مظفری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از روند آماده‌سازی بازار میوه و تره‌بار کیش بازدید کرد و در جریان چگونگی خدمات‌دهی این بازار به شهروندان قرار گرفت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این بازدید مظفری بر لزوم ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب به شهروندان و گردشگران جزیره تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ابراز امیدواری کرد با آغاز به کار این بازار هزینه های تمام شده میوه و تره‌بار در جزیره کیش کاهش یافته و در نهایت کاهش قیمت نهایی محصولات رضایتمندی ساکنان و گردشگران را به همراه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت عمران، آّب و خدمات کیش نیز در این بازدید با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای مدیریت این بازار در جهت ایجاد شرایط مطلوب عرضه میوه و تره‌بار در جزیره کیش گفت: کاهش قیمت‌ها در این حوزه علاوه بر مصرف‌کنندگان مستقیم بر قیمت‌های محصولات غیرمستقیم در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نیز تاثیر می‌گذارد‌.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه این بازدید از زمین‌های ورزشی ساحلی که به همت شرکت عمران، آّب و خدمات کیش در منطقه پارک ساحلی میرمهنا ساخته شده دیدن کرد و اظهار داشت: این زمین‌ها ظرفیت ایجاد سکوی تماشاگران را دارد و می‌تواند به عنوان محل برگزاری مسابقات ساحلی مورد بهره‌برداری قرار گیرد .

مظفری همچنین از طرح پیاده‌راه محور ساحلی کرانه بازدید و بر رعایت اولویت‌های زیست محیطی تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز با اشاره به اینکه این طرح‌ها با محوریت حفظ محیط زیست اجرا می‌شود، افزود: تلاش شده در موقعیت‌هایی که مورد بهره‌برداری خانواده‌ها و ورزشکاران است با ایجاد پیاده راه، مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی برای جلوگیری از برخورد دوچرخه و موتور با راه‌پیمایان و حفظ امنیت آنان به ویژه کودکان این دو مسیر از هم مجزا شود‌.

گفتنی است، طرح‌های توسعه و بهسازی شهری با سرعت خوبی در حال اجراست تا جزیره کیش با امکانات مناسب و فضاسازی زیبایی شهری به استقبال سال‌۱۴۰۰ برود.