ادامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء در طرح‌های عمرانی و زیرساختی منطقه

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در دیدار جمعی از مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اعلام رضایت از عملکرد این قرارگاه در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی این منطقه آزاد، از ادامه همکاری با این مجموعه در طرح‌های عمرانی و زیرساختی منطقه خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، دکتر رضا مسرور در […]

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در دیدار جمعی از مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اعلام رضایت از عملکرد این قرارگاه در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی این منطقه آزاد، از ادامه همکاری با این مجموعه در طرح‌های عمرانی و زیرساختی منطقه خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، دکتر رضا مسرور در ادامه درخصوص تصمیمات آمریکا و تحریم سپاه خاطرنشان کرد: این تصمیم بیانگر عدم شناخت صحیح دولتمردان آمریکا از جامعه ایران بوده و این موضوع بر محبوبیت سپاه خواهد افزود و اقدام اخیر آمریکا نیز شکست خواهد خورد، چراکه خدمات فراوانی تاکنون از سوی سپاه برای کشور انجام پذیرفته است.

گفتنی است، در این دیدار مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اعلام اینکه منطقه آزاد انزلی در سال‌های اخیر تحولات چشمگیری در حوزه‌های مختلف داشته است، خواستار توسعه فعالیت‌های مشترک در زمینه تکمیل زیر‌ساخت‌های بندری و عمرانی به منظور پیشبرد اهداف کشور و تبیین نقش بین‌المللی و استمرار روند توسعه در این منطقه شدند.