رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش عنوان کرد:

ارائه بالاترین استاندارد خدمات درمانی در بیمارستان کیش

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان و با ارائه بهترین خدمات تشخیصی، درمانی و مراقبتی مطابق با استانداردهای تعریف شده، بیمارستان کیش در سطح درجه یک A‌قرار گرفته است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مصطفی نادعلی‌نژاد در رابطه با بازدید وزارت بهداشت و بررسی‌های صورت گرفته درخصوص ارائه خدمات باکیفیت در این مجموعه اظهار داشت: برای نخستین بار پزشکان متخصص «جراح فوق تخصص عروق، فوق تخصص قلب، جراح مغز و اعصاب» به عنوان چهره‌های شناخته شده کشوری در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به صورت دائم مستقر شدند.

وی درخصوص ارتقای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین جزیره کیش عنوان کرد: با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش، تیم‌های باتجربه و متخصص در حوزه بهداشت و درمان این منطقه با هدف ارتقاء سطح درمان و احساس مسئولیت و تعهدی که در قبال مردم جامعه دارند به صورت شبانه‌روزی نسبت به شناسایی، بستری و درمان به موقع بیماران مبتلا به ویروس کرونا فعالیت می‌کنند.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش خاطرنشان کرد: ارائه خدمات درمانی و حضور پزشکان مجرب در بیمارستان کیش، باعث جلب رضایتمندی مراجعه‌کنندگان به این مرکز شده است.

نادعلی‌نژاد بر ضرورت پشتیبانی خدمات درمانی در جزیره کیش اشاره داشت و افزود: با توجه به این که مرکز درمانی بالغ بر ۳۰هزار نفر مراجعه کننده دارد؛ نیازمند به چهار متخصص «داخلی، جراح، اطفال و بیهوشی» و همچنین پزشکان عمومی است که در این زمینه خدمات درمانی به بیماران ارائه می‌شود.

 

وی  افزود: در بیمارستان کیش «سی‌تی اسکن قلب، آنژیو و سونوگرافی زنان» فعال شده و به اقشار مختلف جامعه خدمات درمانی ارائه می‌شود.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با بیان این که در جزیره کیش کنترل خوبی در خصوص شیوع بیماری کرونا انجام شده است، گفت: انجام جداسازی دولایه در سطح کشور، برای نخستین بار در بیمارستان کیش انجام شد که مورد استقبال گسترده و مورد توجه دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

نادعلی‌نژاد در رابطه با مرکز نگهداری بیماران عفونی و تنفسی «فیاک» اظهار داشت: در چند روز گذشته با حضور مشاور رئیس‌جمهور این مجموعه افتتاح شد و بخش درمانگاهی این مجموعه در حال آماده‌سازی است که همزمان با عملیاتی شدن داروخانه و تزریقات، بخش کامل تنفسی به آن ساختمان منتقل می‌شود و بیمارستان کیش عاری از هرگونه ورود بیماری عفونی خواهد شد و برای ایجاد آرامش‌خاطر ساکنین جزیره کیش در این زمینه گام‌های موثری برداشته شده است.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با بیان این که نمونه‌گیری‌های بیمارستان و مرکز توسعه سلامت کیش کمتر از ۳ساعت پاسخ داده می‌شود، اذعان نمود: دستگاه پلاسما فرزیس براساس آخرین مدل روز می‌تواند در سرعت بخشیدن به درمان بیماران کرونا تاثیر گذار باشد که مذاکرات در این خصوص نهایی شده و این دستگاه در کنار امکانات این مجموعه به مراجعه‌کنندگان خدمات باکیفیت ارائه می‌شود.