معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس اظهار کرد:

ارائه تسهیلات به طرح‌های دانش‌بنیان از سوی سازمان منطقه آزاد ارس

عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: ارس در ارائه تسهیلات مبدا دانشگاهی و طرح‌های دانش‌بنیان هیچ محدودیتی ندارد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، صفر شاسفند در نشست مشترکی که با حضور معاونین و مدیران پژوهشی دانشگاه‌های آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت: تخصیص دفاتر و سوله‌های آماده، ارائه وام‌های با کارمزد پایین از طریق صندوق پژوهش ارس و مشارکت در سرمایه‌گذاری طرح‌های خطرپذیر، بخشی از تسهیلات ارائه شده از سوی سازمان منطقه آزاد ارس برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در ارس می‌باشد و این سازمان در ارائه تسهیلات هیچ محدودیتی ندارد.

همچنین، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری ارس در ادامه این نشست ضمن معرفی امکانات دانشگاهی موجود در ارس، از حمایت این سازمان برای ایجاد شرایط همکاری مشترک دانشگاه‌های استان با دانشگاه‌های خارجی متقاصی فعالیت در ارس خبر داد و افزود: منطقه آزاد ارس آمادگی ایجاد بستر برای دانشگاه‌های علاقه‌مند حضور در ارس و ارائه تسهیلات برای آنها را دارد.

گفتنی است، پریسا بهلولی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری ارس نیز در این نشست گزارشی از عملکرد این صندوق و نحوه حمایت و تسهیلات و مشوق‌های مصوب هیات مدیره سازمان منطقه ازاد ارس از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و فارغ‌التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی ارائه نمود.