مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت:

ارائه خدمات شایسته و بهبود کیفیت زندگی جزیره‌نشینان، اولویت سازمان منطقه آزاد قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اراده جدی برای حل مشکلات انباشت شده از سال‌های گذشته جزیره قشم وجود دارد و با همراهی جامعه محلی و مسئولان شهرستان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در آینده نزدیک شاهد رفع برخی مشکلات اساسی خواهیم بود.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی در دیدار مردمی با مردم شهر رمکان، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات امروز جزیره قشم ریشه در تصمیمات و مدیریت‌های گذشته دارد که خوشبختانه در دولت مردم آیت‌الله رئیسی اراده جدی برای حل مسائل مردم وجود دارد.

وی از رمکان به عنوان یک شهر قرآنی در جزیره زیبای قشم یاد کرد و افزود: باید با برنامه‌ریزی دقیق همزمان با فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، برای بهبود وضعیت اقتصادی و توسعه متوازن و پایدار در این شهر تلاش نماییم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درخصوص اجرای طرح مسکن جوانان قشم نیز بیان داشت: این طرح با هدف رفع مشکل مسکن در سطح جزیره با اولویت روستاها فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون کلنگ آغاز آن برای ۲۵روستا به زمین خورده و فعالیت در سایر روستاها نیز در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

به گفته فتح‌الهی؛ پس از اتمام روستاها، نوبت به اجرای این طرح در شهرهای جزیره قشم می‌رسد؛ علاوه‌بر این، اصلاح و رفع برخی ایرادات موجود در طراحی اولیه طرح مسکن جوانان قشم نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای ثبت‌نام مجدد از متقاضیان مسکن جوانان جزیره قشم نیز برنامه‌ریزی صورت گرفته و پس از اتمام مرحله نخست اجرای این طرح، شاهد اجرای مراحل بعدی آن خواهیم بود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات شایسته به مردم، رفع مشکلات اساسی و بهبود کیفیت زندگی ساکنان جزیره قشم مهم‌ترین اولویت از اجرای طرح های مختلف توسط سازمان منطقه آزاد قشم است.