ارائه عملکرد فرهنگی منطقه آزاد اروند به دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد

معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جریان عملکرد مدیریت‌های زیرمجموعه معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، صبح امروز (۳۰مهرماه) محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در راستای آشنایی هرچه بیشتر با دستاوردهای فرهنگی، هنری سازمان منطقه آزاد اروند، وارد منطقه شد و در اولین نشست که با حضور مدیرعامل، معاونت‌ها و مدیران این سازمان برگزار شد؛ در جریان آخرین گزارش عملکردی معاونت فرهنگی قرار گرفت.

شایان ذکر است، در این جلسه ضمن اشاره به فعالیت‌های مهم انجام گرفته در بخش‌های سلامت، آموزش، گردشگری، اجتماعی، ورزشی و هنری به ریز موضاعات نیز پرداخته شد.

بنا بر این گزارش، معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منظور بازدید از ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری به منطقه آزاد اروند سفر کرد.

محمدرضا رستمی به همراه مدیران این معاونت به منظور پیگیری مسائل مربوط به این معاونت ازجمله اجرای طرح نظام آموزشی، سازمان غذا و دارو، صنایع خلاق، مباحث مرتبط با سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فرهنگی، هنری و گردشگری به منطقه آزاد اروند سفر کرده‌اند.

دیدار با مدیرعامل سازمان، نشست با مدیران و سرمایه‌گذاران حوزه‌های مرتبط با معاونت، بازدید از ظرفیت‌ها و امکانات ایجاد شده از سوی منطقه در بخش‌های فرهنگی، بهداشت و درمان و گردشگری ازجمله برنامه‌های معاون و مدیران فرهنگی دبیرخانه شورا در این سفر دو روزه است.

معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان سفر ۲روزه خود نشستی نیز با اصحاب رسانه برگزار خواهد کرد.

گفتنی است، حسین اله‌بداشتی مدیر گردشگری و میراث فرهنگی، هانی صباغان مدیر سلامت، ورزش و آموزش، علی حسنلو مدیر فرهنگی، هنری و اجتماعی و سیدسجاد نوری مدیر توسعه صنایع فرهنگی و خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمدرضا رستمی را در این سفر همراهی می کنند.