مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت:

ارتقاء کیفیت خدمات کلوپ‌های دریایی جهت توسعه گردشگری کیش

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری مزایده با شاخص‌های تجارب، سوابق کاری، تجهیزات، نیروی انسانی، بومی جزیره، خوش‌حساب و آموزش‌دیده در راستای ارتقاء کیفیت خدمات کلوپ‌های دریایی در جزیره خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، مهدی کشاورز در نشستی صمیمانه با جامعه کلوپ‌داران کیش که در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد؛ جلوگیری از انحصار و ایجاد فضای رقابتی را باعث پیشرفت و توسعه گردشگری دریایی دانست و نقش‌آفرینی این جوامع فعال و پرتلاش در جذب گردشگر را مهم و مثبت ارزیابی کرد و گفت: همواره سازمان منطقه آزاد کیش برای رفع مشکلات کلوپ‌داران ازجمله تامین سوخت شناورهای تفریحی تلاش می‌کند و اختصاص سهمیه سوخت باید از وزارتخانه پیگیری شود که در دستورکار قرار گرفته است‌‌.

به گفته وی؛ شاخص‌هایی که برای برگزاری مزایده در نظر گرفته شده است، منصفانه و کارشناسی شده است.

کشاورز با بیان این که رزومه‌کاری، کیفیت و اعتبارسنجی از متقاضی و در مرحله بعد پیشنهاد قیمت اساس مزایده و انتخاب بهره‌برداران کلوپ‌های دریایی در این جزیره خواهد بود، افزود: برای ارج نهادن به تلاش‌های جامعه کلوپ‌داران، در صدد هستیم شرایطی ایجاد شود که افراد دارای صلاحیت در اولویت باشند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: حال خوب شما جامعه کلوپ‌داران دریایی است که حال خوب به جزیره تسری می‌یابد و شما یکی از پرچم‌داران ارائه خدمات شایسته به ساکنان کیش و گردشگران هستید.

همچنین، برخی از اعضای جامعه کلوپ‌داران در این نشست با اشاره به این که هر جامعه از تشکل‌های مختلف تشکیل شده و ما هم از این موضوع مستثی نیستیم، خواستار حمایت سازمان منطقه آزاد کیش برای فعالیت دریایی جامعه کلوپ‌داران شدند.

جامعه کلوپ‌داران در بخش دیگری از سخنانشان عنوان کردند: یکی از مشکلات مهم، عدم تمدید قراردادها از سوی سازمان منطقه آزاد کیش است که این مهم سبب شده در حوزه‌های بانکی و مجوزها نیز با مشکلاتی مواجه شویم.

مدیرعامل جامعه کلوپ‌داران کیش با بیان این‌که این جوامع سربازان سازمان که در راس آن مهدی کشاورزر به عنوان فرمانده این منطقه هستند در جذب گردشگر به جزیره نقش‌آفرینی می‌کنیم، گفت: کلوپ‌داران با ارائه خدمات، یک ماه بعد به پولشون می‌رسند، یک سال و نیم با افزایش بنزین نرخ‌ها را افزایش ندادند.

وی گفت: جادبه کیش به مراکز تفریحی آن است و اعتقاد داریم شما تلاش می‌کنید رونق ایجاد شود و کلید این رونق دست ما و دست جوامع دیگر در سطح جزیره است.

اقتصاد با تاکید بر این که مزیت‌های بالای کیش تفریحات دریایی است، افزود: در ایام کرونا زمانی که پلاژ‌ها تعطیل شد با کاهش ورودی مسافر مواجه شدیم.

وی با اشاره به این که شغل کلوپ‌داران حساس و نیاز به آرامش داریم و در این حوزه قبل از لذت بردن از تفریحات دریایی امنیت جانی مسافران مطرح است، بیان داشت: انعقاد قراردادی که ما را دلگرم کند و سرمایه‌گذاری بیشتری کنیم تا سطح ارائه خدمات شایسته افزایش یابد این‌گونه هست که خیلی بهتر می‌توانیم تمام زحماتی که سازمان برای توسعه و پیشرفت این منطقه می‌کشد در سطح گسترده انعکاس دهیم.

گفتنی است، جامعه کلوپ‌داران کیش دارای ۲۳عضو است که در این کلوپ‌ها ۶۹۰نفر به صورت مستقیم در رشته‌های مختلف تفریحی دریایی مشغول به‌کار هستند.