ارسال اولین محموله کمک‌های سازمان منطقه آزاد اروند به سیل‌زدگان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از ارسال اولین محموله کمک های این سازمان به مناطق سیل زده خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، اسماعیل زمانی با اشاره به حادثه سیلاب اخیر که بیشتر مناطق کشور را متاثر از خود کرده و خسارات سنگینی را برای مردم به بار آورده است گفت: متاسفانه این بارش‌های […]

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از ارسال اولین محموله کمک های این سازمان به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، اسماعیل زمانی با اشاره به حادثه سیلاب اخیر که بیشتر مناطق کشور را متاثر از خود کرده و خسارات سنگینی را برای مردم به بار آورده است گفت: متاسفانه این بارش‌های بهاری موجب آلام و درد جمعیت کثیری از هموطنانمان در سراسر کشور شده است.

وی افزود: اما نکته مثبت و دلگرم‌کننده این رویداد این بود که از همان ابتدا مردم و تمام ارکان کشور اعم از دولت، نیروهای امداد و نجات، ارتش، سپاه و سایر نهادهای دولتی و خصوصی به صورت هماهنگ و یک‌دل، آستین همت بالا زده‌اند تا به بهترین نحو و در سریع‌ترین زمان خسارات و آسیب‌های حاصل از این سیلاب را کاهش دهند.

زمانی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد اروند نیز همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) اولین محموله کمک‌های خود را به مناطق سیل زده کشور ارسال کرد و دومین محموله نیز در چند روز آینده به این مناطق فرستاده خواهد شد‌.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند همچنین این کمک‌ها را شامل مواد غذایی، شیر خشک، وسایل شوینده و بهداشتی، اداوات و ابزاری مانند بیل، گاری و… اعلام کرد.

اسماعیل زمانی درخصوص پشتیبانی از ستادهای مدیریت بحران دو شهرستان آبادان و خرمشهر نیز توضیح داد و گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمات‌رسانی‌ها به این ستادها همچنان ادامه دارد و معاونت فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از روزهای آغازین هشدارهای وقوع سیل، در روستاهای غرب کارون و دیگر مناطق حساس شهرستان های آبادان و خرمشهر حضور داشته است‌.