ارسال محموله کالاهای ضروری برای سیل‌زدگان از منطقه آزاد قشم به اهواز با یک فروند هواپیمای باربری ایلوشین

مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ۱۵کامیونت کالا ازجمله چهار کامیونت کالای تجار، بازرگانان و شرکت‌های فعال این منطقه توسط هواپیمای باری ایلوشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فرودگاه قشم به اهواز ارسال شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، هرمز امیری با اعلام اینکه  موتور برق، گونی خالی، یونولیت، شاسی قایق بخشی […]

مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ۱۵کامیونت کالا ازجمله چهار کامیونت کالای تجار، بازرگانان و شرکت‌های فعال این منطقه توسط هواپیمای باری ایلوشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فرودگاه قشم به اهواز ارسال شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، هرمز امیری با اعلام اینکه  موتور برق، گونی خالی، یونولیت، شاسی قایق بخشی از اقلام خریداری شده است، افزود: ۶۵۰۰کیلوگرم برنج، دو تُن عدس، ۵۹چادر مسافرتی، ۵۲تخته موکت ۹ و ۶متری، ۱۰۰تخته پتو از دیگر اقلام ارسالی تجار و شرکت‌های منطقه آزاد قشم به اهواز است.

به گفته وی، ۲۹۵کارتن اقلام بهداشتی شامل شامپو، نوار بهداشتی، خمیردندان، مسواک، صابون، پودر لباسشویی، پوشک بزرگ سال، دستمال کاغذی و پوشک نوزاد از دیگر اقلام ارسالی تجار و شرکت‌های تولیدی قشم به مناطق سیل‌زده استان خوزستان می‌باشد.

۶۰تخته پتو مسافرتی، سه کارتن دمپایی، ۴۰عدد چراغ قوه شارژی، یک کارتن اسکاچ، بادبزن، سفره یکبار مصرف، کیسه زباله، طناب رخت، جارو و خاک‌انداز هم از دیگر اقلامی است که به گفته امیری توسط شرکت‌های تولیدی و بازرگانان منطقه آزاد قشم برای هموطنان آسیب‌دیده از سیل به استان خوزستان ارسال شده است.

به گفته وی، اقلام اعلام شده توسط شرکت‌هایی همچون دخانیات قشم، ایزد آداک، هورشید درخشان، بهشت قندیل، بهجت میگو، طلال، بهین پالایش، افرا زیبا، اقبال کیان، سامان سپهر سولان، کیان رخسار و صفا تجارت با هدف ارسال برای مردم آسیب‌دیده از سیل استان خوزستان خریداری شده است.

امیری با اعلام اینکه بارگیری ۱۵کامیونت کالای ارسالی از قشم به مناطق سیل‌زده اهواز روز گذشته از ساعت ۱۴بعدازظهر تا ساعت‌۲۳ انجام شد، افزود: اقلام یاد شده ساعت ۵ بامداد امروز (شنبه ۲۴فروردین) به داخل هواپیمای باری ایلوشین سپاه منتقل شد و این هواپیما ساعت ۷صبح امروز در فرودگاه اهواز به زمین نشست.

بنا به این گزارش، کالاهای تجار، بازرگانان و شرکت های منطقه آزاد قشم به همراه کالاهای تهیه شده از سوی مردم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان، شب گذشته توسط یک فروند هواپیمای اختصاصی ایلوشین سپاه از فرودگاه قشم به مقصد فرودگاه اهواز ارسال شد.

شایان ذکر است؛ نخستین موکب انصارالمهدی (عج) قشم‌ متشکل از ۲۳ نفر از خادمان به همراه اقلام مورد نیاز در قالب دو‌کامیون عازم شهر کارون در استان خوزستان شدند و قرار است به مدت یک ماه روزانه بیش از دو هزار پرس غذای گرم برای عزیزان آسیب دیده از سیل در این بخش از میهن اسلامی مان تهیه کنند.

مردم مومن و ولایی جزیره قشم و فعالان اقتصادی این منطقه در جنوب کشور در هر حادثه ملی آستین همت برای کمک به هموطنانمان را بالا زده و این بار در حادثه سیل نیز با ارسال کمک های مورد نیاز مردم استان خوزستان، حس همنوع دوستی و مشارکت ملی خود را به نمایش گذاشته اند.