معاون اقتصادی و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

استقبال از کمپ تابستانه تولید محتوای مرکز نوآوری اروندتک

معاون اقتصادی و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از استقبال بالای علاقه‌مندان از کمپ تابستانه تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی مرکز نوآوری «اروندتک» خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، جبار سالم‌پور ضمن اعلام این خبر افزود: تاکنون بیش از ۱۰کارگاه از این دوره ۳ماهه برگزار و با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان روبه‌رو شده است‌‌.

وی با اشاره به شرایط فعلی که با پاندمی کرونا مواجه هستیم، شبکه‌های اجتماعی را یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارائه محصولات و خدمات واحد‌های صنعتی دانست و اظهار داشت: تاثیر شبکه‌های اجتماعی و مجازی بر بهبود عملکرد کسب و کار‌ها به دلیل ارتباط مستقیم مصرف‌کنندگان و دریافت بی‌واسطه نظارت و پیشنهادات آنها از کالا یا خدمات این کسب و کارها، بسیار پررنگ شده است.

معاون اقتصادی و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان ضمن تاکید بر این مهم که شبکه‌های اجتماعی مفهوم جدیدی نیستند، تصریح کرد: انسان‌ها از قرن‌ها پیش که گرد آتش می‌نشستند و برای یکدیگر داستان می‌گفتند، در حال تشکیل شبکه‌های اجتماعی بودند؛ اما چیزی که باعث شده امروز شبکه‌های اجتماعی بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گیرند، به وجود آمدن ابزارهای دیجیتال و کمک آنها به توسعه این شبکه‌ها بوده است.